Νεα Μοντελα

Yamaha TY-E 2.0: Ηλεκτρικό, αγωνιστικό trial

Για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα


30.03.2022

Η Yamaha ανακοίνωσε ότι εξελίσσει ένα νέο ηλεκτρικό trial, το TY-E 2.0, με το οποίο θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αυτής της χρονιάς

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Σύμφωνα με τα λεγόμενα της εταιρείας, η μοτοσυκλέτα έχει σχεδιαστεί ούτως ώστε να εκμεταλλευτεί όλα τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού μοτέρ, δηλαδή τη ροπή από το ... μηδέν.

Ο αριθμός 2 κάνει προφανές ότι το μοντέλο είναι εξέλιξη κάποιου άλλου, κάτι που ισχύει και εδώ. Το πρώτο TY-E είχε κάνει την εμφάνιση του το 2018. Η νέα έκδοχη έχει νέο monocoque πλαίσιο, ενώ η ελαφριά μπαταρία έχει δυόμιση φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα σε σχέση με την παλιά.

Το TY-E 2.0 αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Trial το οποίο ξεκινά τον Ιούνιο, ενώ ο εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha Factory Racing, Kenichi Kuroyama, έχει αναλάβει την εξέλιξή του.

Το TY-E 2.0 φέρει νέο πλαίσιο το οποίο τοποθετεί μπαταρία και κινητήρα σε πιο χαμηλή θέση ούτως ώστε να επιτευχθεί χαμηλό κέντρο βάρους. Συνδυασμός «ψηφιακών» και «αναλογικών» χαρακτηριστικών, σκοπό έχουν τη δημιουργία μιας ανταγωνιστής μοτοσυκλέτας. Για τον λόγο αυτό, το TY-E 2.0 θα είναι εξοπλισμένη με συμπλέκτη, στοιχείο απαραίτητο στους αγώνες trial όπου η ισορροπία παίζει τον πιο καθοριστικό ρόλο και το πατινάρισμα θεωρείται αναγκαίο.

Το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν έχει ανακοινωθεί. Σύμφωνα με τη Yamaha είναι κοντά στα 70 κιλά, βάρος απόλυτα φυσιολογικό για τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα, αν σκεφθεί κανείς πως ένα Honda Montesa Cota 4RT260 Race Replica ζυγίζει 77 κιλά.

yamaha etrial 2

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.