Νεα Μοντελα

Μια Honda NSR 500 ρέπλικα με κινητήρα από Yamaha RD500

Ιεροσυλία


18.03.2022

Κυκλοφορεί… ελεύθερο στο Facebook και όπως είναι φυσικό προκαλεί εντύπωση και ξυπνά δυνατά συναισθήματα ιδιαίτερα σε εκείνους που μεγάλωσαν παρακολουθώντας τα 2χρονα 500άρια να λυσσομανούν στα Grand Prix

Κείμενο: Μένιος Κατής

Αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες δεν κάποιοι από τα NSR500 που οδηγούσε ο Mick Doohan, o Τetsuya Harada, o Max Biaggi, o Alex Criville, o Valentino Rossi…

Είναι μια ομολογουμένως πανέμορφη (2χρονη φυσικά) ρέπλικα του θρυλικού αγωνιστικού που κατασκεύασε ο Ολλανδός Peter Volosinovszki και η οποία πωλείται προς 40.000 ευρώ.

Βέβαια, μπορεί τα λογότυπα στα φέρινγκ και η λιβρεά της να παραπέμπουν σε NSR 500, όμως για την κατασκευή της χρησιμοποιήθηκαν εξαρτήματα διαφόρων κατασκευαστών.

Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα υβρίδιο που προέκυψε από το «πάντρεμα» πολλών διαφορετικών εξαρτημάτων, κάτι σαν συναρμολογούμενο δηλαδή.

honda nsr500 yamaha rd500 3

Εχουμε και λέμε: το πλαίσιο προέρχεται από Honda VTR 1000 SP1, το ψαλίδι από BMW S1000RR ενώ ο κινητήρας είναι ο V4 του Yamaha RD500 που με τις βελτιώσεις αποδίδει πλέον 121 hp στον τροχό @ 11.300 σ.α.λ (σ.σ. 140 hp στον στρόφαλο ισχυρίζεται ο κατασκευαστής).

Οι αναρτήσεις είναι της Ohlins, τα φρένα της Brembo με δαγκάνες monoblock, ενώ η εξάτμιση είναι χειροποίητη και φέρει την υπογραφή της Ολλανδικής μάρκας Petku. To βάρος της ρέπλικας χωρίς τα υγρά της είναι 140 κιλά.

Αν μη τι άλλο εντυπωσιακή προσπάθεια που θυμίζει εκείνες των Ιαπώνων μηχανικών της Auto Staff Suehiro. https://www.2wo.gr/news/8048-ns-431v-race-ns-400r-vfr-400r-nc30

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.