Νεα Μοντελα

Αυτό είναι το νέο Honda Dax 125

Η Honda έδωσε στην δημοσιότητα την πρώτη του φωτογραφία


14.03.2022

Στο «σαλόνι» της Οσακά που ξεκινάει στις 19 Μαρτίου η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσίασε το νέο Dax

Τελικά η συγκεκριμένη έκθεση αποκτά μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο θα παρουσιάσει νέα μοντέλα που προορίζονται και για την Ευρώπη. Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει θα δούμε για πρώτη φορά το Hawk 11, ενώ θα παρουσιαστεί η γκάμα e: Businness Bike Series, ο σταθμός ανταλλάξιμος μπαταριών Honda Mobile Power Pack Exchanger και το ηλεκτρικό τρίκυκλο Gyro Canopy e. Επιπλέον θα κάνει το ντεμπούτο του η βελτιωμένη έκδοση του Super Cub 1100 με βελτιώσεις σε κινητήρα, δισκόφρενο με ABS στον μπροστινό τροχό, χυτές αλουμινένιες ζάντες με tubeless ελαστικά και ανανεωμένα όργανα.

Από τα μέσα του 2020 υπήρχε έντονη φημολογία πως η Honda μετά το Monkey θα ξαναφέρει στο προσκήνιο και το Dax. Λίγους μήνες αργότερα η ιαπωνική εταιρεία κατοχύρωσε την ονομασία ST125 στην Ευρώπη, όποτε όλα έδειχναν πως ήταν πλέον ζήτημα χρόνου.

Όπως και ο προκάτοχός του θα βασίζεται στο Super Cub αλλά και στο Monkey. Ο κινητήρας θα είναι αερόψυκτος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. με 9,65 ίππους και 1,06 kgm ροπή.

Το πρώτο Dax, που παρουσιάστηκε το 1969, κυκλοφόρησε σε εκδόσεις με ημι-αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων, με κινητήρες 50 ή 70 κ.εκ. ή με συμπλέκτη τεσσάρων, με μοτέρ 90 και 110 κ.εκ.. Η παραγωγή του σε διάφορες μορφές κράτησε μέχρι το 2000, με τους κινητήρες του να προέρχονται από τα «παπιά» της Honda. Αυτό που το έκανε να ξεχωρίζει ήταν το ενιαίο πλαίσιο, που ενσωμάτωνε το ρεζερβουάρ. Το τιμόνι τύπου Ape, οι μικροί τροχοί και η ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση ολοκλήρωναν την εικόνα του Dax.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε όλες τις ταινίες Mad Max έχουμε δει απίστευτα οχήματα, είτε είχαν δύο, τέσσερις ή περισσότερους τροχούς
Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τότε που η Κινέζικη εταιρεία άρχισε να εξελίσσει έναν τρικύλινδρο κινητήρα στο εργοστάσιο στην Guangzhou.
Είναι πολύ πιθανό αυτή η μοναδική μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε από την CFMOTO να είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με την τρικύλινδρη supersport παραγωγής που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα
Η SYM  φέρνει στην Ελλάδα το JET 14 EVO 125 L/C με υγρόψυκτο κινητήρα και δικάναλο ABS

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.