Δοκιμές

Δοκιμή Thrust Motor Blitz 115 2024: Το έψαχνες; Το βρήκες

Η Thrust ειδικεύεται στα χρηστικά δίκυκλα σε προσιτή τιμή κάτι που αποδεικνύει και με το πρώτο της παπί


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  27.05.2024

Όλοι όσοι αναζητούν ένα ακούραστο, οικονομικό, άνετο και όμορφα σχεδιασμένο παπί επιβάλλεται να ρίξουν μια ματιά στο Blitz 115 και μετά να πάρουν την τελική τους απόφαση


Όμορφα σχεδιασμένα πλαστικά και σπορ σχεδίαση διεκδικούν δάφνες στον τομέα της εμφάνισης μεταξύ των μοντέλων της κατηγορίας των «παραδοσιακών» παπιών. Αυτών δηλαδή που έχουν ημιαυτόματο, τύπου «μύλος», κιβώτιο ταχυτήτων, αερόψυκτο κινητήρα. H Thrust όμως για να εδραιωθεί στη συνείδηση των πολύ απαιτητικών χρηστών των δημοφιλών παπιών το εξόπλισε με ό,τι υπήρχε διαθέσιμο. Ταυτόχρονα όμως κράτησε την τιμή του στα επίπεδα της προ αυξήσεων εποχής.

Thrust Blitz 115 2wo 1 1

Σχέση τιμής εξοπλισμού -ποιότητας

Στο «πακέτο» περιλαμβάνονται φωτιστικά σώματα LED, σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, κεντρικό σταντ, αποθηκευτικοί χώροι στην ποδιά και κάτω από τη σέλα, γάντζος ανάρτησης αποσκευών, ψηφιακή οθόνη στα όργανα, θύρα USB, ζάντες αλουμινίου, αλάρμ, μαγνητικός διακόπτης ασφαλείας, μεγάλη ανθεκτική σχάρα. Αυτό ψάχνετε και αναρωτιέστε πόσο έχει; Δικό σας με 1.790€.

Μικρό σε διαστάσεις. Χωράει παντού χάρη στο μικρό του πλάτος και των μαζεμένων πλαστικών επιφανειών με την αιχμηρή σχεδίαση. Highlight αποτελούν οι πλαστικές επιφάνειες με carbon look.

Thrust Blitz 115 2wo 2 3

Αρκετά μεγάλη σέλα, για δύο άτομα, με αντιολισθητική επένδυση και ικανοποιητικό αφρώδες. Χειρολαβή-αεροτομή για τη στήριξη του συνεπιβάτη, στον οποίο αναλογούν αναδιπλούμενα μαρσπιέ μοτοσυκλετιστικού τύπου.

Σπορ εμφάνιση

O προβολέας, που έχει το σχήμα του εμβλήματος της Thrust Motor, είναι τοποθετημένος στο τιμόνι. Μια μικρή φυμέ ζελατίνα πάνω από αυτόν και δύο μεγάλα φλας, φώτα θέσης που ενσωματώνονται στη σπορ ποδιά, ολοκληρώνουν τη μοντέρνα εμφάνιση του Blitz 115. Τα όργανα συμβαδίζουν με τον μοντέρνο χαρακτήρα του. Αναλογικό στροφόμετρο και οθόνη LCD με ταχύμετρο, χιλιομετρητή, δείκτη βενζίνης, επιλεγμένη σχέση κιβωτίου, ρολόι. Οι διακόπτες είναι κλασσικοί και βρίσκονται στις σωστές θέσεις, όσο για τους καθρέφτες εξασφαλίζουν καλή ορατότητα προς τα πίσω.

Thrust Blitz 115 2wo 4 1

Αυθεντικό

To Blitz 115 είναι παπί με όλη τη σημασία της λέξεως. Σκοπός του είναι να μετακινεί καθημερινά, οικονομικά και με ασφάλεια όποιους το επιλέξουν. Από τον πιτσιρικά που μόλις πήρε δίπλωμα και θέλει ένα προσιτό δίκυκλο, τον μοτοσυκλετιστή που θέλει ένα δεύτερο «μηχανάκι» για να κάνει τις δουλειές του έως τον επαγγελματία που θέλει αξιοπιστία για τη δουλειά που θα επιλέξει. Και όταν έρθει η ώρα της προγραμματισμένης συντήρησης, αυτή να γίνεται γρήγορα και με λογικό κόστος.

Thrust Blitz 115 2wo 2 2

Για όλους αυτούς τους λόγους η Thrust αντιτάσσει απλές λύσεις. Ο κινητήρας του είναι αερόψυκτος, διβάλβιδος με 114 κ.εκ. και ισχύ που φτάνει τους 9 ίππους. Η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού. Το κιβώτιό του είναι ημιαυτόματο, τετρατάχυτο.

Πρακτικότητα και οικονομία

Πάμε και σε πιο πρακτικά θέματα. Η κατανάλωση του Βlitz δύσκολα θα υπερβεί τα 2 λίτρα στα 100 χλμ.. Αυτό σημαίνει πως με γεμάτο ρεζερβουάρ των 4 λίτρων μπορείτε να διανύσετε πάνω από 200 χλμ.
Η «ταπεινότητά» του εξαντλείται στον κινητήρα του, διότι και από πλευράς περιφερειακών βρίσκεται στο άνω άκρο της κατηγορίας. Με ένα δισκόφρενο σε κάθε τροχό, το μπροστινό κυματιστό, με δαγκάνες 3 και 2 εμβόλων αντίστοιχα. To Blitz 115 διαθέτει σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS), οπότε πατώντας το πίσω φρένο ενεργοποιείται η μία δαγκάνα του μπροστινού. Στο ίδιο «μήκος κύματος» και οι αλουμινένιες χυτές ζάντες, πρωτότυπης σχεδίασης, που φιλοξενούν tubeless ελαστικά της CST, τα οποία σε στεγνό οδόστρωμα αποδίδουν εξαιρετικά.

Thrust Blitz 115 2wo 4 4

To πιρούνι είναι συμβατικό, καθώς ανεστραμμένo συναντάμε συνήθως στα κατά πολύ ακριβότερα και ισχυρότερα super παπιά. Πίσω έχουν επιλεγεί δύο αμορτισέρ με λευκό ελατήριο τα οποία ρυθμίζονται σε πέντε θέσεις προφόρτισης. Το τελικό της εξάτμισης είναι μαύρο, με ωραίο προστατευτικό και απόληξη βαμμένη ασημένια.

Thrust Blitz 115 2wo 1 2

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, ενισχυμένο για μεγαλύτερη αντοχή και το ψαλίδι χαλύβδινο. Συνολικά έχει δοθεί μεγάλη σημασία στην ακαμψία του Blitz και στη σταθερότητά του κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης- ακόμη και φορτωμένο με το κουτί courier.

Get on board

Από τα πρώτα μέτρα μέσα στην πόλη παρατηρήσαμε πόσο εύχρηστο και ελαφρύ είναι, δύο χαρακτηριστικά που έκαναν τον χειρισμό του παιχνιδάκι και θα εκτιμηθούν από άντρες και γυναίκες. Σε αυτό συνηγορούν το μικρό βάρος αλλά και το χαμηλό ύψος σέλας. Η θέση οδήγησης σε τοποθετεί «καμαρωτό» πάνω στο παπί. Ο αναβάτης κάθεται ψηλά με το τιμόνι να βρίσκεται στο σωστό ύψος. Παίρνει μπροστά πολύ εύκολα με μια μιζιά ή μια μανιβελιά, για τους πιο παραδοσιακούς. Η σέλα διαθέτει σωστής σκληρότητας αφρώδες και δεν κούρασε στα πολλά χιλιόμετρα που διανύσαμε πάνω της μέσα στην Αθήνα. Τα πλαστικά έχουν πολύ καλή συναρμογή χωρίς τριγμούς.
Ο κινητήρας «γουργουρίζει» ευχάριστα και είναι αρκετά αθόρυβος χωρίς κραδασμούς. Είναι ζωηρός, επιταχύνοντας το Blitz αρκετά γρήγορα. Αποδίδει σχετικά γρήγορα τη μέγιστη δύναμή του και σταματάει να επιταχύνει γρήγορα μετά τα 90 χλμ/ώρα, με τη μέγιστη ταχύτητα που είδαμε στα 115 χλμ/ώρα.

Thrust Blitz 115 2wo 3 1

Τα φρένα δεν μας απασχόλησαν καθόλου και αυτό δείχνει πως οι λύσεις που έχουν επιλεγεί είναι οι ενδεδειγμένες. Το ίδιο ισχύει και για τις αναρτήσεις που έχουν μεσαία σκληρότητα και δυσκολεύονται μόνο στις μεγάλες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το πλαίσιο, ωστόσο, δείχνει και στην πράξη ότι είναι στιβαρό, αφού ταλαντώσεις δεν εμφανίστηκαν πουθενά.

Το προτιμούν όλο και περισσότεροι

Εξετάζοντας τα δίκυκλα με τα οποία μπορείς να κυκλοφορείς οικονομικά-καθημερινά πάντα κοιτάζεις τα παπιά. Σε αυτά προσθέστε το Thrust Blitz 115. Η αξιοπιστία για ένα τέτοιου είδους όχημα παίζει τον σημαντικότερο ρόλο. Στον τομέα αυτό το Blitz έχει δώσει και έχει περάσει με επιτυχία τις εξετάσεις, αφού κυκλοφορεί σχεδόν έναν χρόνο στη χώρα μας με αξιοσημείωτες ταξινομήσεις.

Thrust Blitz 115 2wo 2

Εξοπλισμός αναβάτη Μotomarket
Κράνος: Caberg Avalon X Optic
Mπουφάν: Spidi Metromover
Γάντια: Five MXF3

THRUST MOTOR BLITZ 115 THRUST MOTOR
ΤΙΜΗ (€): 1.790
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΣ, ΑΕΡΡΟΨΥΚΤΟΣ, MΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟΣ, ΔΙΒΑΛΒΙΔΟΣ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 114
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 51x55,6
ΣΥΜΠΙΕΣΗ 9
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΗΣ 1 ΣΕ 1
ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΜΙΖΑ & ΜΑΝΙΒΕΛΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (hp/rpm) 9/7.500
ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ (kgm/rpm) 0,9/5.500
ΒΑΡΟΣ (kg) 102 (με υγρά)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 765
ΜΗΚΟΣ (mm) 1.970
ΠΛΑΤΟΣ (mm) 700
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.160
ΙΧΝΟΣ(mm) Δ.Α.
ΚΑΣΤΕΡ(o) Δ.Α.
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΜΠΡΟΣΤΑ: 2.50/17
ΠΙΣΩ: 2,75/17
ΠΛΑΙΣΙΟ: ΧΑΛΥΒΔΙΝΟ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ ΔΥΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝO, ΔΑΓΚΑΝΑ 3 ΕΜΒΟΛΩΝ CBS
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝO, ΔΑΓΚΑΝΑ 3 ΕΜΒΟΛΩΝ CBS
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 4 ΛΙΤΡΑ
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (lt/100km/h) 2 ΛΙΤΡΑ

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.