Νεα Μοντελα

Αυτό είναι το νέο Honda Dax 125

Η Honda έδωσε στην δημοσιότητα την πρώτη του φωτογραφία


14.03.2022

Στο «σαλόνι» της Οσακά που ξεκινάει στις 19 Μαρτίου η ιαπωνική εταιρεία θα παρουσίασε το νέο Dax

Τελικά η συγκεκριμένη έκθεση αποκτά μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς ο μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο θα παρουσιάσει νέα μοντέλα που προορίζονται και για την Ευρώπη. Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει θα δούμε για πρώτη φορά το Hawk 11, ενώ θα παρουσιαστεί η γκάμα e: Businness Bike Series, ο σταθμός ανταλλάξιμος μπαταριών Honda Mobile Power Pack Exchanger και το ηλεκτρικό τρίκυκλο Gyro Canopy e. Επιπλέον θα κάνει το ντεμπούτο του η βελτιωμένη έκδοση του Super Cub 1100 με βελτιώσεις σε κινητήρα, δισκόφρενο με ABS στον μπροστινό τροχό, χυτές αλουμινένιες ζάντες με tubeless ελαστικά και ανανεωμένα όργανα.

Από τα μέσα του 2020 υπήρχε έντονη φημολογία πως η Honda μετά το Monkey θα ξαναφέρει στο προσκήνιο και το Dax. Λίγους μήνες αργότερα η ιαπωνική εταιρεία κατοχύρωσε την ονομασία ST125 στην Ευρώπη, όποτε όλα έδειχναν πως ήταν πλέον ζήτημα χρόνου.

Όπως και ο προκάτοχός του θα βασίζεται στο Super Cub αλλά και στο Monkey. Ο κινητήρας θα είναι αερόψυκτος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. με 9,65 ίππους και 1,06 kgm ροπή.

Το πρώτο Dax, που παρουσιάστηκε το 1969, κυκλοφόρησε σε εκδόσεις με ημι-αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων, με κινητήρες 50 ή 70 κ.εκ. ή με συμπλέκτη τεσσάρων, με μοτέρ 90 και 110 κ.εκ.. Η παραγωγή του σε διάφορες μορφές κράτησε μέχρι το 2000, με τους κινητήρες του να προέρχονται από τα «παπιά» της Honda. Αυτό που το έκανε να ξεχωρίζει ήταν το ενιαίο πλαίσιο, που ενσωμάτωνε το ρεζερβουάρ. Το τιμόνι τύπου Ape, οι μικροί τροχοί και η ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση ολοκλήρωναν την εικόνα του Dax.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της Peugeot Motorcycles μάθαμε τα μοντέλα που είναι διαθέσιμα στην χώρα μας και τις τιμές τους
«Οι μοτοσυκλέτες δρόμου της Husqvarna αποτελούν premium προϊόντα για ανθρώπους που επιλέγουν την οδήγηση με στυλ και μοντέρνες γραμμές και τις συναντά κανείς σε όλο τον κόσμο, από το Ντουμπάι, μέχρι τη Νέα Υόρκη» Gerald Kiska υπεύθυνος σχεδιασμού των brand του ομίλου Pierer Mobility
Η μόδα των τετράχρονων υψηλόστροφων μοτέρ μικρής χωρητικότητας επιστρέφει με όλο και περισσότερους κατασκευαστές να ετοιμάζουν supersport μοντέλα με κινητήρες 250 ή 400 κ.εκ. αναβιώνοντας εποχές των 80s και των 90s
Εμπνευσμένη από τις μοτοσυκλέτες που κατέκτησαν έξι νίκες στο Ντακάρ, στα χέρια του θρυλικού Γάλλου αναβάτη Stéphane Peterhansel

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.