Η Fantic Motor ετοιμάζει τον δικύλινδρο αντίπαλο του Benelli TRK502!

Όλες οι μοτοσυκλέτες και τα ηλεκτρικά ποδήλατα θα κατασκευάζονται στην Ιταλία


28.02.2022

Τα πρόσφατα οικονομικά στοιχεία που ανακοίνωσε η Fantic Motor έρχονται να επιβεβαιώσουν την σταθερά ανοδική πορεία της μάρκας η οποία μάλιστα κατά τη διάρκεια του 2021 προχώρησε στην εξαγορά της Motori Minarelli από την Yamaha

Κείμενο: Μένιος Κατής

Mια κίνηση πολύ σημαντική καθώς η εταιρεία μέσα στην επόμενη διετία στοχεύει να απεξαρτητοποιηθεί από την Κινεζική Zongshen η οποία την προμηθεύει με μονοκύλινδρους κινητήρες που τροφοδοτούν τη δημοφιλή σειρά Caballero.

Σήμερα το εργοστάσιο της Minarelli παράγει σε ετήσια βάση 90.000 κινητήρες, οι δυνατότητές του όμως είναι πολύ μεγαλύτερες (200.000 κινητήρες ετησίως). Από την άλλη, το 2021 η Fantic κατασκεύασε 21.000 μοτοσυκλέτες, με τα περιθώρια παραγωγής να είναι μεγαλύτερα (30.000 μοτοσυκλέτες) μόλις το εργοστάσιο είναι πλήρως λειτουργικό.

«Στόχος μας είναι μέσα στα επόμενα δύο χρόνια να έχουμε τους δικούς μας κινητήρες που θα τροφοδοτούν τα μοντέλα της Fantic», αναφέρει χαρακτηριστικά ο CEO της Fantic, Mariano Roman στη Γαλλική ιστοσελίδα lerepairedesmotards.com προσθέτοντας πως: «Όλα μας τα μοντέλα, είτε πρόκειται για μοτοσυκλέτες είτε για ηλεκτρικά ποδήλατα, θα κατασκευάζονται εξ' ολοκλήρου στην Ιταλία συμπεριλαμβανομένων και των κινητήρων».

Λαμβάνοντας υπόψη την τεράστια εμπορική επιτυχία που γνωρίζει το μικρομεσαίο adventure της Benelli, TRK502, η Fantic ετοιμάζει τη δική της «απάντηση», όπως αποκάλυψε ο Roman.

«Πιστεύω ότι τον επόμενο Νοέμβριο στην EICMA θα έχουμε μια ευχάριστη έκπληξη για σας σε αυτήν την κατηγορία. Η επιτυχία της δικύλινδρης Benelli είναι πολύ μεγάλη για να την αγνοήσουμε!», είπε χαρακτηριστικά.

Το αν αυτό το μοντέλο θα είναι ένα νέο Caballero με δικύλινδρο μοτέρ ή κάποιο εντελώς καινούργιο μοντέλο προς το παρόν δεν το γνωρίζουμε, το βέβαιο είναι πως το περιμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Moto Morini διευρύνει τη γκάμα της σε διάφορες κατηγορίες και μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο adventure sport μοντέλο της, το οποίο θα παρουσιάσει στην EICMA
Ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και εκτός από ελαφρύτερος είναι και ο πιο συμπαγής V2 στην ιστορία του brand από το Borgo Panigale
Η Royal Enfield φαίνεται αποφασισμένη να επεκτείνει τη γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της, προσφέροντας λύσεις για κάθε είδος αναβάτη, από τους λάτρεις του ράλι και της περιπέτειας μέχρι εκείνους που επιθυμούν την πρώτη τους ηλεκτρική μοτοσικλέτα
Η MV Agusta F3 Competizione είναι η τελευταία έκδοση περιορισμένης της ιταλικής μάρκας που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στην κατηγορία Supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.