01.02.2022
Η MV Agusta μπαίνει στην πλέον εμπορική κατηγορία της Ευρώπης, αυτή των adventure, με το project Lucky Explorer που περιλαμβάνει δύο μοντέλα: το 9.5 και το 5.5, τα οποία παρουσιάστηκαν στην EICMA 2021
Κείμενο: Μένιος Κατής
MV Agusta Lucky Explorer: Δύο νέα adventure με το θρυλικό όνομα
Το Lucky Explorer 9.5 είναι το πρώτο μοντέλο που θα τροφοδοτείται από τον τρικύλινδρο σε σειρά των 931 κ.εκ., ο οποίος βασίζεται στον γνωστό κινητήρα 800 κ.εκ. των F3, Brutale, Dragster, Turismo Veloce και Superveloce.
Το Lucky Explorer 5.5 από την άλλη αποτελεί το πρώτο μοντέλο που προκύπτει από τη συνεργασία της Ιταλικής μάρκας με την Qianjiang (σ.σ. ιδιοκτήτρια της Benelli και της QJMotor) και θα τροφοδοτείται από δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 550 κ.εκ.
Παρότι δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα το πότε ακριβώς θα γίνει το εμπορικό λανσάρισμα των δύο μοντέλων, ήδη η ζήτηση είναι πολύ μεγάλη, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που ξεπερνά την τρέχουσα παραγωγική δυνατότητα της μάρκας, σύμφωνα με τον CEO της MV Agusta, Timur Sardarov.
«Για τις νέες Lucky Explorer οι οποίες θα κατασκευάζονται εδώ στο Varese έχουμε ήδη λάβει 15.000 προπαραγγελίες κάτι που πρακτικά σημαίνει την παραγωγή δύο ετών. Για όλα μας τα μοντέλα λαμβάνουμε τεράστιο ενδιαφέρον από το κοινό. Οταν με το καλό ξεπεραστούν τα εμπόδια που προκάλεσε η πανδημία θα είμαστε σε θέση να αυξήσουμε σημαντικά τα επίπεδα παραγωγής», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ρώσος σε συνέντευξή του στην Ιταλική εφημερίδα ilSole24ore.
Το 2021 ήταν μια καλή χρονιά για την εταιρεία της Schiranna που σημείωσε 5.000 πωλήσεις με τα έσοδα να ανέρχονται στα 90 εκατομμύρια ευρώ. Ομως αυτό δεν είναι αρκετό για τον Sardarov που θέτει ψηλά τον πήχη τονίζοντας πως απώτερος στόχος είναι η είσοδος της εταιρείας στο χρηματιστήριο.
«Οι στόχοι μας για το μέλλον, δεδομένων των συνθηκών, είναι φιλόδοξοι: οι ετήσιες πωλήσεις περιμένουμε να φτάσουν τις 9.000 μονάδες δημιουργώντας έτσι τις συνθήκες για επιστροφή σε μια σταθερότητα μετά από χρόνια ζημιών. Είμαι εδώ για να μείνω και ο στόχος είναι το 2025 να βάλουμε την MV Agusta στο χρηματιστήριο. Να γίνει μια εταιρεία με τζίρο 350 εκατομμύρια ευρώ και κέρδη προ φόρων τουλάχιστον 50 εκατομμύρια ευρώ και μετοχική σύνθεση που θα περιλαμβάνει και τους υπαλλήλους της. Εδώ έχω βρει σημαντικό εργασιακό ήθος. Βλέπω τεράστιο πάθος και πίστη, σε τέτοιο βαθμό μάλιστα που ξεπερνούν τις προσδοκίες μου».
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.