17.01.2022
To Piaggio group πρωτοστάτησε στα τρίκυκλα scooter με το MP3 και τώρα δείχνει έτοιμο να εκμεταλλευτεί την τεράστια τεχνογνωσία που διαθέτει και στις μοτοσυκλέτες
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
To Yamaha Niken τάραξε τα νερά το 2018 όταν πρωτοπαρουσιάστηκε όμως παρά το γεγονός ότι είναι κάτι μοναδικό, η εμπορική επιτυχία δεν ήταν η αναμενόμενη για πολλούς λόγους.
Οι περισσότερες φορές που θα αντικρίσει κανείς ένα Νiken (το οποίο κινείται με τον τρικύλινδρο CP3 των 900cc) είναι στους μεγάλους ποδηλατικούς γύρους του εξωτερικού, αφού η παραπάνω πρόσφυση του μπροστινού συστήματος εξασφαλίζει ότι ο αναβάτης που κουβαλά τον κάμεραμαν δεν θα ξαπλώσει φαρδύς-πλατύς όταν προσπαθήσει να κρατηθεί κοντά στους ποδηλάτες του Παγκοσμίου που κατεβαίνουν δίχως αύριο τα στροφιλίκια των γαλλικών ή ιταλικών Άλπεων.
Πίσω στα μέσα του 2020 είχαν κυκλοφορήσει πατέντες της Aprilia οι οποίες θα έλεγε κανείς ότι παντρεύουν τη φιλοσοφία των αδελφών Piaggio ΜΡ3/Gilera Fuoco με τον κινητήρα του ημιαυτόματου Mana 850. Τώρα όμως, νέα σχέδια αποκαλύπτουν ότι η Aprilia άλλαξε γνώμη (ούτως ή άλλως η παραγωγή του Mana έχει σταματήσει), με τους δημοσιογράφους του αμερικανικού Cycle World να δηλώνουν ότι το πίσω τμήμα του trike (όπως το γρανάζι της τελικής μετάδοσης αλλά και το φαρδύ πίσω ελαστικό) ταιριάζει με αυτό της νέας οικογένειας της Aprilia, δηλαδή τα 660 που μέχρι στιγμής μας έχει δώσει τα δικύλινδρα 660 RS, Tuono και Tuareg των 100 ίππων.
Θα είχε εμπορική επιτυχία ένα σπορ commuter με 100 ίππους και τρεις ρόδες; Το μέλλον θα δείξει.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.