Hitachi Astemo: Παρουσίασε ECU για scooter που ελέγχει και το ύψος της πίσω ανάρτησης

Η συγκεκριμένη λύση αποτέλεσε από τα βασικά εκθέματα της Hitachi Astemo στην EICMA 2021.


17.01.2022

H Hitachi Astemo είναι μια νέα εταιρεία που προέκυψε στα τέλη του 2019 ως αποτέλεσμα της συνεργασία της Honda με την Hitachi και η οποία θα προσφέρει εξαρτήματα και τεχνολογικές λύσεις για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέτες.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Για τον λόγο αυτό λοιπόν η Honda μεταβίβασε τις Showa (αναρτήσεις), Nissin (πέδηση), Keihin (καρμπυρατέρ, κινητήρες, ECU) στην νεοσύστατη εταιρεία, η οποία ασχολείται κατά κύριο λόγο με κινητήρες, πλαίσια και συστήματα ασφάλειας.

Στην EICMA 2021, μάλιστα, η Hitachi Astemo ήταν παρούσα παρουσιάζοντας κάποιες τεχνολογικές λύσεις που σύντομα αναμένεται να δούμε και σε μοτοσυκλέτες παραγωγής. 

Ένα από τα συστήματα πάνω στα οποία δουλεύει η Ιαπωνική εταιρεία είναι μια καινοτόμα κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) η οποία θα έχει τη διαχείριση του κινητήρα, του συστήματος ABS και της πίσω ανάρτησης την οποία θα ρυθμίζει ως προς το ύψος!

Η συγκεκριμένη λύση αποτέλεσε από τα βασικά εκθέματα της Hitachi Astemo στην EICMA 2021 με τους ανθρώπους της εταιρείας να αναφέρουν πως προορίζεται για χρήση σε scooter μικρού κυβισμού. Kι αν αναρωτιέστε τι νόημα έχει η εφαρμογή της τεχνολογίας σε δίκυκλα μικρού κυβισμού, την απάντηση τη δίνουν οι ίδιοι οι άνθρωποι της εταιρείας: στις χώρες της Ασίας είθισται τα scooter να φορτώνονται με όλη την οικογένεια (!) και για τον λόγο αυτό χρειάζεται ένα σύστημα που να μπορεί να διαχειρίζεται το βάρος και να κρατά σε μια ισορροπία το πλαίσιο του οχήματος.

Πρόκειται για μια λύση που θυμίζει τις ηλεκτρονικές αναρτήσεις που συναντούμε σε premium μοτοσυκλέτες, μόνο που στη συγκεκριμένη περίπτωση το κόστος ώστε να μπορέσει να αποτελέσει μια προσιτή τεχνολογική λύση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Moto Morini διευρύνει τη γκάμα της σε διάφορες κατηγορίες και μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο adventure sport μοντέλο της, το οποίο θα παρουσιάσει στην EICMA
Ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και εκτός από ελαφρύτερος είναι και ο πιο συμπαγής V2 στην ιστορία του brand από το Borgo Panigale
Η Royal Enfield φαίνεται αποφασισμένη να επεκτείνει τη γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της, προσφέροντας λύσεις για κάθε είδος αναβάτη, από τους λάτρεις του ράλι και της περιπέτειας μέχρι εκείνους που επιθυμούν την πρώτη τους ηλεκτρική μοτοσικλέτα
Η MV Agusta F3 Competizione είναι η τελευταία έκδοση περιορισμένης της ιταλικής μάρκας που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στην κατηγορία Supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.