Νεα Μοντελα

H Royal Enfield ετοιμάζει Himalayan 450!

Αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2023.


10.01.2022

H Royal Enfield ετοιμάζει νέο Himalayan με πιο σκληροπυρηνική εμφάνιση, ολοκαίνουργιο κινητήρα 450 κ. εκ. και 40+ hp, στοχεύοντας το δημοφιλές KTM 390 Adventure.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η Royal Enfield διάγει μια από τις καλύτερες περιόδους της ιστορίας της τόσο από άποψη δημιουργικότητας όσο και από άποψη πωλήσεων, με τα μοντέλα της να σημειώνουν εξαιρετικές επιδόσεις όχι μόνο στην αγορά της Ινδίας, αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα.

Η οικογένεια 650 Twins ετοιμάζεται να υποδεχθεί το νέο της μέλος, Meteor 650 μετά το Interceptor και το Continental GT, ενώ μελλοντικά θα εμπλουτιστεί και με άλλα μοντέλα, όπως για παράδειγμα το Himalayan 650. 

Παράλληλα, η εταιρεία δουλεύει και σε μικρότερου κυβισμού μοντέλα ώστε να διευρύνει τη γκάμα της. Πρόσφατα είδαμε φωτογραφίες του Scram 411 που αποτελεί την street εκδοχή του Himalayan και που αναμένεται να λανσαριστεί σύντομα στην αγορά. 

Τώρα, έρχονται στη δημοσιότητα πληροφορίες και φωτογραφία για ένα νέο Adventure που έχει στα σκαριά η εταιρεία και θα αποτελεί την πιο σκληροπυρηνική έκδοση της σειράς Himalayan. 

Ο γύρος του κόσμου με δίπλωμα A2 και Royal Enfield Himalayan!

Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ που δημοσιεύει η Ινδική ιστοσελίδα bikewale.com το νέο project πάνω στο οποίο δουλεύουν οι μηχανικοί της Royal Enfield είναι το Himalayan 450 το οποίο έχει ως στόχο το σημείο αναφοράς της κατηγορίας KTM 390 Adventure

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, το νέο Himalayan θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα που αναπτύσσει η εταιρεία και φέρει την κωδική ονομασία K1. 

Θα εφοδιάζεται με έναν νέο τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτικο κινητήρα 450 κ. εκ. που θα αποδίδει περίπου 40 hp. Θα έχει μεγαλύτερες δυνατότητες (περίπου 45 hp) αλλά οι μηχανικοί της Royal Enfield προτιμούν σε αυτήν την περίπτωση να δώσουν έμφαση στην απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.

Το Himalayan 450 θα βασιστεί στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας χωρίς ωστόσο να κόβει τα δεσμά του από το Himalayan 411. Θα έχει σαφώς πιο επιθετική και σύγχρονη εμφάνιση, πλαίσιο χωροδικτύωμα και θα εφοδιάζεται με ακτινωτούς τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω με tubeless λάστιχα.

Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις του, αυτές θα έχουν μεγαλύτερες διαδρομές, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το πιρούνι θα είναι upside-down. Ψηλό τιμόνι, μεγάλη σέλα και κεντρικά τοποθετημένα μαρσπιέ θα συμβάλλουν στην άνεση της μοτοσυκλέτας. Τέλος, το βάρος του αναμένεται να είναι σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με του 411.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το λανσάρισμα του Himalayan 450 στην αγορά της Ινδίας αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.