10.01.2022
H Royal Enfield ετοιμάζει νέο Himalayan με πιο σκληροπυρηνική εμφάνιση, ολοκαίνουργιο κινητήρα 450 κ. εκ. και 40+ hp, στοχεύοντας το δημοφιλές KTM 390 Adventure.
Κείμενο: Μένιος Κατής
Η Royal Enfield διάγει μια από τις καλύτερες περιόδους της ιστορίας της τόσο από άποψη δημιουργικότητας όσο και από άποψη πωλήσεων, με τα μοντέλα της να σημειώνουν εξαιρετικές επιδόσεις όχι μόνο στην αγορά της Ινδίας, αλλά και σε παγκόσμια κλίμακα.
Η οικογένεια 650 Twins ετοιμάζεται να υποδεχθεί το νέο της μέλος, Meteor 650 μετά το Interceptor και το Continental GT, ενώ μελλοντικά θα εμπλουτιστεί και με άλλα μοντέλα, όπως για παράδειγμα το Himalayan 650.
Παράλληλα, η εταιρεία δουλεύει και σε μικρότερου κυβισμού μοντέλα ώστε να διευρύνει τη γκάμα της. Πρόσφατα είδαμε φωτογραφίες του Scram 411 που αποτελεί την street εκδοχή του Himalayan και που αναμένεται να λανσαριστεί σύντομα στην αγορά.
Τώρα, έρχονται στη δημοσιότητα πληροφορίες και φωτογραφία για ένα νέο Adventure που έχει στα σκαριά η εταιρεία και θα αποτελεί την πιο σκληροπυρηνική έκδοση της σειράς Himalayan.
Ο γύρος του κόσμου με δίπλωμα A2 και Royal Enfield Himalayan!
Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ που δημοσιεύει η Ινδική ιστοσελίδα bikewale.com το νέο project πάνω στο οποίο δουλεύουν οι μηχανικοί της Royal Enfield είναι το Himalayan 450 το οποίο έχει ως στόχο το σημείο αναφοράς της κατηγορίας KTM 390 Adventure.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, το νέο Himalayan θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα που αναπτύσσει η εταιρεία και φέρει την κωδική ονομασία K1.
Θα εφοδιάζεται με έναν νέο τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτικο κινητήρα 450 κ. εκ. που θα αποδίδει περίπου 40 hp. Θα έχει μεγαλύτερες δυνατότητες (περίπου 45 hp) αλλά οι μηχανικοί της Royal Enfield προτιμούν σε αυτήν την περίπτωση να δώσουν έμφαση στην απόδοση στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Το Himalayan 450 θα βασιστεί στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας χωρίς ωστόσο να κόβει τα δεσμά του από το Himalayan 411. Θα έχει σαφώς πιο επιθετική και σύγχρονη εμφάνιση, πλαίσιο χωροδικτύωμα και θα εφοδιάζεται με ακτινωτούς τροχούς 21 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω με tubeless λάστιχα.
Σε ό,τι αφορά στις αναρτήσεις του, αυτές θα έχουν μεγαλύτερες διαδρομές, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως το πιρούνι θα είναι upside-down. Ψηλό τιμόνι, μεγάλη σέλα και κεντρικά τοποθετημένα μαρσπιέ θα συμβάλλουν στην άνεση της μοτοσυκλέτας. Τέλος, το βάρος του αναμένεται να είναι σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με του 411.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, το λανσάρισμα του Himalayan 450 στην αγορά της Ινδίας αναμένεται το πρώτο τρίμηνο του 2023.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.