05.01.2022
Θυμάστε εκείνα τα τετρακύλινδρα γιαπωνέζικα των 400cc που στα 80s και 90s στρόφαραν «στο Θεό»; Μάλλον κάτι τέτοιο άρεσε στην κινεζική Colove, η οποία θα παρουσιάσει ένα τέτοιο μοτέρ μέσα στο 2022
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Η ραγδαία εξέλιξη της κινεζικής βιομηχανίας μοτοσυκλέτας τα τελευταία χρόνια είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή. Από τις φτηνές αντιγραφές, αμφιβόλου ποιότητας και τα μικρά κυβικά, έχουμε πάει σε πιο πολύπλοκες και τεχνολογικά πιο προηγμένες προτάσεις, όπως το V2 μοτέρ των 1250cc της CFMoto, το τετρακύλινδρο εν σειρά LFC700 της Benda αλλά και τα σχέδια της για V4 1200cc και 500cc.
Τώρα μια άλλη εταιρεία, η Colove (γνωστή και ως Kove) ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα υγρόψυκτο, DOHC, σπορ 400άρι, ξυπνώντας μνήμες από Kawasaki ZXR400, Suzuki GSX-R400, Yamaha FZR400 και Honda CBR400RR (ας μην αναφέρουμε τα πιο εξωτικά Honda VFR400R της ίδιας περιόδου με τα V4 μοτέρ).
Φυσικά η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ αυτά τα τελευταία 30 χρόνια και ενώ τα ιαπωνικά 400άρια απέδιδαν τότε γύρω στους 60hp, η Colove ανακοινώνει ότι η πραγματική ιπποδύναμη θα είναι γύρω στους 74hp στις 13.500rpm, η συμπίεση θα είναι 13,1:1 και η διάμετρος x διαδρομή στα 59mm x 36.5mm, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουμε ακόμα ψηλότερες ταχύτητες περιστροφής.
Αναμένουμε με ενδιαφέρον.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.