Η Colove εξελίσσει τετρακύλινδρο κινητήρα 400cc

Made in China


05.01.2022

Θυμάστε εκείνα τα τετρακύλινδρα γιαπωνέζικα των 400cc που στα 80s και 90s στρόφαραν «στο Θεό»; Μάλλον κάτι τέτοιο άρεσε στην κινεζική Colove, η οποία θα παρουσιάσει ένα τέτοιο μοτέρ μέσα στο 2022

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Η ραγδαία εξέλιξη της κινεζικής βιομηχανίας μοτοσυκλέτας τα τελευταία χρόνια είναι τουλάχιστον εντυπωσιακή. Από τις φτηνές αντιγραφές, αμφιβόλου ποιότητας και τα μικρά κυβικά, έχουμε πάει σε πιο πολύπλοκες και τεχνολογικά πιο προηγμένες προτάσεις, όπως το V2 μοτέρ των 1250cc της CFMoto, το τετρακύλινδρο εν σειρά LFC700 της Benda αλλά και τα σχέδια της για V4 1200cc και 500cc.

Τώρα μια άλλη εταιρεία, η Colove (γνωστή και ως Kove) ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα υγρόψυκτο, DOHC, σπορ 400άρι, ξυπνώντας μνήμες από Kawasaki ZXR400, Suzuki GSX-R400, Yamaha FZR400 και Honda CBR400RR (ας μην αναφέρουμε τα πιο εξωτικά Honda VFR400R της ίδιας περιόδου με τα V4 μοτέρ).

Φυσικά η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ αυτά τα τελευταία 30 χρόνια και ενώ τα ιαπωνικά 400άρια απέδιδαν τότε γύρω στους 60hp, η Colove ανακοινώνει ότι η πραγματική ιπποδύναμη θα είναι γύρω στους 74hp στις 13.500rpm, η συμπίεση θα είναι 13,1:1 και η διάμετρος x διαδρομή στα 59mm x 36.5mm, πράγμα που σημαίνει ότι θα έχουμε ακόμα ψηλότερες ταχύτητες περιστροφής.

Αναμένουμε με ενδιαφέρον.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με σχεδιασμό που παραπέμπει απευθείας σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες του Mission Super Hooligan National Championship (MSHNC), η GP2-890 XX συνδυάζει απόλυτες επιδόσεις με εντυπωσιακή εμφάνιση, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία πίστας
Η EyeLights παρουσιάζει τη Rocket One, με 180 ίππους, αυτονομία 400 χλμ., και ροπή 1.200 Nm
Σήμερα, σχεδόν κάθε κατασκευαστής προσφέρει μοντέλα adventure σε διάφορους κυβισμούς, καλύπτοντας τις ανάγκες κάθε αναβάτη. Ακόμα και όσοι δεν είχαν μέχρι τώρα παρουσία στην κατηγορία, ετοιμάζονται να μπουν δυναμικά στο παιχνίδι
Σχεδιασμένο για αναβάτες που ζητούν περισσότερα, το ανανεωμένο για το 2025, KTM 890 ADVENTURE R έρχεται να διατηρήσει την κυριαρχία του στην κατηγορία των adventure μεσαίου κυβισμού

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.