Απαγόρευση εκτός δρόμου οδήγησης στην Ιταλία

Προεδρικό Διάταγμα προκαλεί θύελλα αντιδράσεων


17.12.2021

Το να οδηγήσετε μια μοτοσυκλέτα σε δρόμους με πλάτος μικρότερο των 2,5μ είναι πλέον μια παράνομη ενέργεια στην Ιταλία

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Για κάποιους, η οδήγηση εκτός δρόμου είναι χόμπι, πάθος, ακόμα και επάγγελμα. Μια πρώτης τάξεως διαφυγή από τα προβλήματα της πόλης και της καθημερινής ζωής, αλλά και μια μορφή αθλητισμού. Όμως, για όσους ζουν στην Ιταλία, τα νέα δεν είναι καθόλου ευχάριστα αφού σύμφωνα με το νέο Προεδρικό Διάταγμα, απαγορεύεται η κίνηση κάθε μηχανοκίνητου (και όχι μόνο) οχήματος-με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως δασαρχείο, τρακτέρ κτλ. ενώ από το διάταγμα αυτό δεν εξαιρούνται ούτε οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες αλλά ούτε και τα ποδήλατα (!), οπότε ούτε ο θόρυθος αλλά ούτε και το «σκάψιμο» είναι ο λόγος.

Όπως είναι φυσικό, κάτι τέτοιο έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων σε μια χώρα που αγαπάει ιδιαίτερα το enduro-ειδικά στα βόρεια, με σχεδόν όλα τα σωματεία αναβατών, κατασκευαστών αξεσουάρ (ένα τεράστιο «μαγαζί» που απασχολεί χιλιάδες εργαζόμενους), αγωνιζόμενων, περιοδικών, site και διάσημων προσωπικοτήτων, να κουνάνε ήδη τα λάβαρα του πολέμου εναντίον όσων ψήφισαν το νομοσχέδιο, ενώ η Ιταλική Λέσχη Μοτοσυκλέτας (FMI) προβάλει τις οικονομικές ζημιές (που υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσουν τα 140εκατομμ. ευρώ), σε μια προσπάθεια να μεταπείσει τους πολιτικούς-που μόνο με οικονομικά νούμερα και χαμένες ψήφους ιδρώνει το αυτί τους.

Ναι, σίγουρα υπάρχει μη σωστή συμπεριφορά Ιταλών αναβατών endurο σε μέρη όπου δεν πρέπει να πηγαίνεις ούτε και με τα πόδια (όπως συμβαίνει και σε όλες τις χώρες), όμως νόμοι του στυλ «Πονάει Κεφάλι, Κόψει Κεφάλι» σίγουρα δεν είναι η λύση.

Ας ελπίσουμε ότι οι 30.000 υπογραφές που έχουν μαζευτεί ήδη θα τους αλλάξουν γνώμη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Moto Morini διευρύνει τη γκάμα της σε διάφορες κατηγορίες και μας δίνει μια πρώτη γεύση από το νέο adventure sport μοντέλο της, το οποίο θα παρουσιάσει στην EICMA
Ζυγίζει μόλις 54,4 κιλά και εκτός από ελαφρύτερος είναι και ο πιο συμπαγής V2 στην ιστορία του brand από το Borgo Panigale
Η Royal Enfield φαίνεται αποφασισμένη να επεκτείνει τη γκάμα των adventure μοτοσυκλετών της, προσφέροντας λύσεις για κάθε είδος αναβάτη, από τους λάτρεις του ράλι και της περιπέτειας μέχρι εκείνους που επιθυμούν την πρώτη τους ηλεκτρική μοτοσικλέτα
Η MV Agusta F3 Competizione είναι η τελευταία έκδοση περιορισμένης της ιταλικής μάρκας που στοχεύει να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα στην κατηγορία Supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.