14.12.2021
H Royal Enfield προσπαθεί εδώ και καιρό να παρουσιάσει ένα πιο φρέσκο και ανανεωμένο προφίλ και αυτό μάλλον ισχύει και για τα γκαράζ που φτιάχνουν Enfield, όπως το STG από το Μπουένος Άιρες
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Στόχος των Αργεντίνων ήταν να μετατρέψουν ένα Continental GT σε ένα ελαφρύ και δυνατό street tracker οπότε η επιλογή ενός κιτ της S&S ήταν μονόδρομος. Κάπως έτσι ο κυβισμός αυξήθηκε από τα 650 στα 865 cc, έχοντας νέα έμβολα και κυλίνδρους, άγριο εκκεντροφόρο, ανοιχτό φίλτρο και άλλη χαρτογράφηση. Το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό με την ιπποδύναμη να ανεβαίνει από τους 47 στους 74hp ενώ η ροπή από τα 51 Νm στα 80.
Δεν αρκούσε όμως μόνο το μοτέρ, έτσι οι βελτιωτές αποφάσισαν να λάβουν δραστικά μέτρα και στα περιφερειακά, αντικαθιστώντας το μπροστινό με ένα από Yamaha R1-μαζί με τα φρένα. Ομοίως, η πίσω ανάρτηση και τα φρένα μας έρχονται από ένα Yamaha R6.
Οι αλλαγές αυτές έφεραν ριζικές αλλαγές στη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτες όμως οι βελτιωτές του STG ήθελαν μια μοτοσυκλέτα 40 κιλά ελαφρύτερη από το GT, οπότε η λύση ήταν μια: ανθρακόνημα. Τελικά τα περισσότερα τμήματα της μοτοσυκλέτας αντικαταστάθηκαν με carbon με το αισθητικό αποτέλεσμα να είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό, θυμίζοντας έντονα τα γυμνασμένα street trackers Buell των Ισπανών της ΒΟΤΤ αλλά και τα Spitfire της CCM.
Εύγε!
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.