09.12.2021
Η Kymco ανανεώνει για το 2022 ολόκληρη την σειρά των Agility. Το «μεγαλύτερο» αποκτά νέο κινητήρα με περισσότερα κυβικά και ίππους
Μπορεί τα Agility 125 και 200 (δείτε εδώ τα μοντέλα του 2022) να είναι από τα χρηστικότερα scooter με μεγάλους τροχούς για κίνηση μέσα στην πόλη, το 300άρι που οδηγήσαμε (διαβάστε εδώ την δοκιμή) μπορούσε άνετα να «ξεφύγει» από αυτήν. Είναι άνετο για δύο επιβαίνοντες, προσφέροντας εξαιρετική προστασία, ενώ διαθέτει πλήρες πακέτο στάνταρ εξοπλισμού. Και όλα αυτά σε τιμή πολύ ανταγωνιστική. Για το 2022 το Agility γίνεται ακόμη καλύτερο, χάρη στο νέο κινητήρα των 321 κ.εκ. που η Kymco ονομάζει G5 SC. Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος, Euro5 κινητήρας χρησιμοποιείται ήδη στο πρώτο crossover scooter της μεσαίας κατηγορίας κυβισμού, DT X360.
Όπως ήταν φυσικό με την αύξηση του κυβισμούς ήρθε και αυτή της ιπποδύναμης και της ροπής. Το Agility 350i του 2022 διαθέτει ισχύ 27,2 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή 3 kgm στις 5.500 σ.α.λ.
Ο μεγάλος τροχός των 16 ιντσών μπροστά προσφέρει σταθερότητα σε κάθε συνθήκη, ενώ η χρήση αντίστοιχου 14 ιντσών πίσω αποδεικνύεται ευεργετική για τον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα, ο οποίος μπορεί πλέον να φιλοξενήσει δύο κράνη κλειστού τύπου (Fullface), όπως επίσης και μερικά ακόμη μικροπράγματα.
Το νέο Agility είναι maxi, είναι plus, είναι απρόσμενα πλούσια εξοπλισμένο, με κομψή σχεδίαση ευρωπαϊκού αέρα, δουλεμένη στο κέντρο σχεδίασης που διατηρεί η Kymco στην Ιταλία. Τα φωτιστικά σώματα είναι Full LED, με τον προβολέα να διαθέτει τεχνολογία DRL (φώτα ημέρας), ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει αεροδυναμική ζελατίνα και -για πρώτη φορά στην κατηγορία- διαφανείς προστατευτικές χούφτες στο τιμόνι, με αποτέλεσμα προστασία κορυφαίων προδιαγραφών από τα καιρικά φαινόμενα. Στον επίσης στάνταρ εξοπλισμό του νέου Agility 350i υπάρχει παροχή ρεύματος μέσω θύρας USB καθώς και σύστημα εκκίνησης και πολλαπλών λειτουργιών χωρίς κλειδί (keyless) 2ης γενιάς. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι ιδιαίτερα μεγάλη στα 13 λίτρα.
Το ατσάλινο πλαίσιο με τη διπλή ραχοκοκαλιά διαθέτει ενισχύσεις στα σημεία καταπόνησης και η τεχνολογία S.S.C. που έχει εφαρμοστεί στην κατασκευή του εγγυάται αυξημένη στιβαρότητα και σταθερότητα. Παράλληλα, επιτρέπει την τοποθέτηση του δοχείου καυσίμου χαμηλά στο δάπεδο, με κέρδος σε ευχρηστία και οδική συμπεριφορά. Αφενός γιατί η τάπα πλήρωσης βρίσκεται χαμηλά στην ποδιά και δεν απαιτείται άνοιγμα της σέλας σε κάθε ανεφοδιασμό και αφετέρου γιατί το χαμηλό κέντρο βάρους προσδίδει στο scooter ευκολότερο και ασφαλέστερο χειρισμό. Επιπρόσθετο κέρδος είναι και η σημαντική αύξηση του χώρου κάτω από τη σέλα, που είναι πλέον ένας από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία των scooter με τροχούς μεγάλης διαμέτρου.
Ο πίνακας των οργάνων απαρτίζεται από δύο οθόνες υγρών κρυστάλλων (LCD) και προσφέρει πλήρεις ενδείξεις, όπως ταχύμετρο, στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου και λιπαντικού, χιλιομετρητές, ώρα, θερμοκρασία περιβάλλοντος και ψυκτικού, τάση μπαταρίας καθώς και ενημερωτικές λυχνίες για φώτα, φλας, ρεζέρβα, δυσλειτουργία κινητήρα, ABS, service κλπ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.