Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης // 14.11.2017
Για το ποια ήταν η πιο εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα της EICMA, μπορεί να υπάρξουν άπειρες απόψεις και διαφωνίες, αν υπάρχει όμως βραβείο για τη μεγαλύτερη έκπληξη θα το έπαιρνε η Benelli χωρίς πολλά πολλά
Η ιταλική εταιρεία της έχει φέτος παρουσιάσει κάποια από τα πιο ενδιαφέροντα, καλαίσθητα και φιλόδοξα μοντέλα που στόλισαν το σαλόνι του Μιλάνο. Όπως σας είχαμε ενημέρωσει εδώ η Benelli σχεδίαζει την παραγωγή ενός ακόμη μοντέλου, που είναι συνυφασμένο με την πλούσια ιστορία της. Αυτό που δεν είχαμε προβλέψει είναι πως θα το έκανε με βάση έναν νέο κινητήρα 400 κ.εκ.
Το Imperiale 400 είναι η απόδειξη του ότι η εταιρεία από το Pesaro δε μπόρεσε να ξεφύγει από τη ρετρό τρέλα που κυριαρχεί αυτή την περίοδο. Η διαφορά του με της υπόλοιπες...ρετρούλες είναι ότι αν την βλέπαμε σκονισμένη σε κάποιο γκαράζ θα πιστεύαμε εύκολα ότι πρόκειται για κάποιο μοντέλο αντίκα. Το μόνο που προδίδει τη πραγματική του ηλικία είναι ο δίσκος 300 mm με τις διπίστονες δαγκάνες και το ABS μπροστά.
Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος ,με μονό εκκεντροφόρο και σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού το οποίο σύμφωνα με τη Benelli εξασφαλίζει την ελάχιστη δυνατή κατανάλωση υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Η ανακοινωθείσα ισχύς είναι 19,7 ίπποι στις 5500 στροφές με ροπή 2,85 κιλά στις 3500 στροφές.
Στόχος της Benelli ήταν να κάνει το Imperiale 400 όσο το δυνατόν πιο εύκολο στην οδήγηση Το πλαίσιο είναι συνδυασμός από χαλύβδινες δοκούς και πλάκες, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 110mm με τα δύο αμορτισέρ διαδρομής 65mm να συμπληρώνουν το ρετρό λουκ της πίσω.
Οι ζάντες από κράμα αλουμινίου έχουν διάμετρο 19 ιντσών μπροστά και 18 πίσω ,φορώντας αντίστοιχα ελαστικά 110/90 και 130/80.
Το Imperiale 400 θα κυκλοφορήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2018 σε ότι χρώμα θέλετε, αρκεί να είναι κόκκινο.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.