24.11.2021
H Suzuki προχώρησε σε μια ριζική ανανέωση του Katana για το 2022, με περισσότερη δύναμη, βελτιωμένα ηλεκτρονικά, νέα χρώματα και άλλα
Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος
Έχοντας ως βάση το γυμνό GSX-S1000, η εταιρεία από το Hamamatsu μας είχε συστήσει το 2019 μια μοτοσυκλέτα με πολύ βαρύ όνομα και τρία χρόνια μετά παρουσιάζει μια νέα βερσιόν που μπορεί να μοιάζει αρκετά με εκείνο το μοντέλο αλλά ουσιαστικά πρόκειται για κάτι ριζικά ανανεωμένο.
Το Katana του 2022 βασίζεται και αυτό στο επίσης ανανεωμένο GSX-S1000 του 2021 που παρουσιάστηκε φέτος και κινείται με τον νέο κινητήρα που πληροί τις προδιαγραφές Euro5. Ο κινητήρας είναι ουσιαστικά ένας τετρακύλινδρος 999cc που πρωτο-γνωρίσαμε (και λατρέψαμε) πίσω στο 2005 με το GSX-R1000 K5 και εξαιτίας νέων μερών (εισαγωγές, εξάτμιση, εκκεντροφόρους, βαλβίδες, φιλτροκούτι κτλ) είναι Euro5 και αποδίδει 150hp, έχοντας πιο γεμάτες μεσαίες σε σχέση με τον προκάτοχο.
Πέραν του κινητήρα, στο νέο Katana συναντάμε ανανεωμένο ride-by-wire που υπόσχεται πιο γλυκειά λειτουργία, τρία riding modes, νέο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, quickshifter και εξελιγμένο traction control πέντε σταδίων το οποίο απενεργοποιείται.
Το πλαίσιο για το 2022 δεν φέρει αλλαγές ενώ ίδιες παραμένουν και οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτησεις ΚΥΒ και τα φρένα της Brembo.
Τέλος, δύο νέοι χρωματικοί συνδυασμοί είναι πλέον διαθέσιμοι, ο ένας σε ματ μπλε με χρυσό πιρούνι και ζάντες και ο άλλος σε γκρι χρωματισμό με κόκκινες ζάντες.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.