Νεα Μοντελα

EICMA 2021: Moto Guzzi V100 Mandello 2022 (Video)

Με το βλέμμα στο μέλλον


23.11.2021

Καρδιά του Mandello είναι ένας νέος κινητήρας 1042cc, τυπικής διάταξης για Guzzi μεν, υγρόψυκτος και με αρκετές καινοτομίες δε

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

H Moto Guzzi παρουσίασε το νέο της μοντέλο που λέγεται V100 Mandello και η επιλογή του ονόματος κάθε άλλο παρά τυχαία είναι αφού αναφέρεται στην πανέμορφη κωμόπολη της Λίμνης του Κόμο, εκεί όπου εδώ και έναν αιώνα φτιάχνονται τα Moto Guzzi-τα τελευταία χρόνια κάτω από την ομπρέλα και την οικονομική ευρωστία της Piaggio.

Με το V100 Mandello οι Ιταλοί δεν λανσάρουν μια επετειακή έκδοση για τα εκατό χρόνια λειτουργίας τους αλλά δράττονται της ευκαιρίας και παρουσιάζουν ένα μοντέλο το οποίο πιστεύουν ότι θα σηματοδοτήσει την αλλαγή πλεύσης της εταιρείας σε πιο μοντέρνες ιδέες-κάτι που έγινε εμφανές σε όσους πέρασαν λίγη ώρα πάνω στη σέλα ενός V85TT, το οποίο ναι μεν ήταν ένα κλασικό Guzzi αλλά σαφώς πιο εκμοντερνισμένο-και το V100 είναι λοιπόν το βήμα παρακάτω.

motoguzzi v100 mandello 2022 00011

Καρδιά του Mandello είναι ένας νέος κινητήρας 1042cc, τυπικής διάταξης για Guzzi μεν, υγρόψυκτος και με αρκετές καινοτομίες δε. Αποδίδει 113hp και 10,7 kgm, με το 90% της ιπποδύναμης και της ροπής να είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 rpm, ενώ είναι 103 mm πιο κοντός από εκείνον του V85TT και διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.

Καινοτομίες συναντάμε και στον άξονα, αφού η νέα σχεδίαση μειώνει το «σήκωμα» του αμορτισέρ χωρίς να χρειάζεται μοχλικό, ενώ σύμφωνα με τους Ιταλούς η λειτουργία του πλησιάζει στην αίσθηση μιας μοτοσυκλέτας με αλυσίδα, χωρίς την σχολαστική συντήρηση που αυτή απαιτεί.

motoguzzi v100 mandello 2022 01

Αίσθηση προκαλεί και ο τομέας της αεροδυναμικής με τους ενεργητικούς πλαϊνούς εκτροπείς αέρα (αριστερά και δεξιά του ρεζερβουάρ των 17.5 λίτρων) να αλλάζουν γωνία αναλόγως της ταχύτητας και των riding modes, χαρίζοντας κάλυψη που συναντάμε σε πολύ πιο τουριστικές και ογκώδεις μοτοσυκλέτες ενώ (ημι)ενεργητικές είναι και οι αναρτήσεις (και μάλιστα της Ohlins) στην ακριβή έκδοση του V100.

Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο της μοτοσυκλέτας δείχνουν με ακόμα έναν τρόπο τις άγριες διαθέσεις των Ιταλών, με τέσσερα riding modes, τρείς χαρτογραφήσεις, τέσσερα επίπεδα traction control , τρία στάδια φρένου κινητήρα, cruise control, cornering ABS και cornering φρένα.

Τιμή αλλά και ημερομηνία άφιξης δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι πολλοί από εμάς ανυπομονούμε να το οδηγήσουμε.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.