Νεα Μοντελα

ΚΤΜ RC8: Supersport για κάθε ημέρα

Βασισμένο στο 890 Duke


23.11.2021

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που δημοσίευσε το γερμανικό Motorrad δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας:η ΚΤΜ ετοιμάζει μια supersport μοτοσυκλέτα 890 κυβικών

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Ναι, αυτό συνέβη ξανά στο πρόσφατο παρελθόν, αλλά επρόκειτο για το εξωτικό RC8 C, το οποίο παρήχθη σε μόλις 100 κομμάτια και παρά το γεγονός ότι κόστιζε πάνω από 30.000ευρώ και δεν έβγαζε άδεια κυκλοφορίας, εξαντλήθηκε μέσα σε ελάχιστη ώρα.

Όλα αυτά ίσως να σημαίνουν ότι υπάρχει ένα σημαντικό κενό στην αγορά, το οποίο οι Αυστριακοί θέλουν να καλύψουν, αφού η βάση είναι έτοιμη εδώ και καιρό.

Η μοτοσυκλέτα λοιπόν δοκιμάζεται και εξελίσσεται από τον Jeremy McWilliams (τον συμπαθή πρώην αναβάτη ΜotoGP από το Belfast, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια συνεργάζεται με τους Αυστριακούς) και όλα δείχνουν ότι θα πρόκειται για κάτι λιγότερο ριζοσπαστικό και σαφώς πιο οικονομικό από το limited edition track bike των 30.000ευρώ. To πλαίσιο φαίνεται να είναι ίδιο με αυτό του Duke, όπως επίσης οι τροχοί, τα φρένα και οι αναρτήσεις. Εμφανισιακά, ο μικρός διπλός προβολέας προέρχεται από το RC390 και πρόκειται κάτι το οποίο είναι προσωρινό και το μοντέλο παραγωγής θα έχει σίγουρα κάτι άλλο.

Ο κινητήρας δείχνει να είναι και αυτός από το 890 Duke R, ίσως με διαφορετική κεφαλή και η λογική λέει ότι θα αποδίδει τουλάχιστον 121 ίππους και 99 Nm ροπής, ενώ το βάρος αναμένεται να βρίσκεται κάτω απο τα 189 κιλά του γυμνού αδελφού.

Το μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει το 2023

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στον Ayrton Senna παρουσιάζοντας μια συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Monster, τιμώντας την καριέρα του Βραζιλιάνου πιλότου της F1 και την κληρονομιά που άφησε πίσω του
Μετά το adventure 703 F και το supersport 703 RR η κινέζικη εταιρεία παρουσίασε και το crossover 703 T με ισχύ 102 ίππων
Μιλάμε για ένα από τα τέσσερα πρωτότυπα που λέγεται ότι εξέλιξε η ιαπωνική εταιρεία πριν από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1969
Όλο και περισσότερες πληροφορίες έρχονται στην δημοσιότητα οι οποίες αναφέρουν πως μιας τετρακύλινδρη Honda 400 κ.εκ., θα είναι διαθέσισμη με το σύστημα E-Clutch

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.