Soriano Motori Giaguaro V1S & V1R: Με δύο ηλεκτροκινητήρες, 5άρι κιβώτιο και Eλληνική υπογράφη!
Θα κατασκευάζεται και στην Ελλάδα
15.11.2021
Το νέο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο παρουσίασε η Soriano Motori κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που έλαβε χώρα στο Μιλάνο
Κείμενο: Μένιος Κατής
Πρόκειται για την Giaguaro, μια premium naked μοτοσυκλέτα με ιδιαίτερη αισθητική, η οποία θα κυκλοφορήσει αρχικά σε δύο εκδόσεις την V1S και την V1R, ενώ θα υπάρξει και έκδοση V1 Gara. Αξίζει να σημειωθεί ότι η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας φέρει την υπογραφή ενός Έλληνας του Λυκούργο Ορνεράκη (Lykourgos Ornerakis) και πως θα κατασκευάζεται στην Ιταλία αλλά και την Ελλάδα!
Κύρια χαρακτηριστικά των εκδόσεων είναι οι δύο ηλεκτροκινητήρες, το κιβώτιο πέντε σχέσεων, η δυνατότητα επιλογής από τον υποψήφιο ιδιοκτήτη του ήχου που θα παράγει η μοτοσυκλέτα και τέλος η μεγάλη οθόνη που βρίσκεται στο «ρεζερβουάρ».
Η Giaguaro (Ιαγουάρος) βασίζεται σε ένα περιμετρικό πλαίσιο από ατσάλινους σωλήνες. Η έκδοση V1S εξοπλίζεται με πιρούνι upside-down διαμέτρου 50 mm, ενώ η V1R χρησιμοποιεί ένα πιρούνι τύπου Hossack. Και στις δύο περιπτώσεις πάντως συναντούμε ψαλίδι από billet αλουμίνιο τεχνολογίας CNC και μονό αμορτισέρ.
Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα διαμέτρου 320 mm μπροστά που συνδυάζονται με δύο τετραέμβολες δαγκάνες και ένα δισκόφρενο 260 mm πίσω που έρχεται με τετραέμβολη δαγκάνα. Και οι δύο εκδόσεις έρχονται με τροχούς 17 ιντσών της ΟΖ και ελαστικά διαστάσεων 120/50 μπροστά και 180/55 πίσω.
Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του μοντέλου είναι η χρήση δύο ηλεκτροκινητήρων τεχνολογίας brushless με διάταξη που παραπέμπει σε κινητήρα boxer. Το σύστημα είναι εξ ολοκλήρου σχεδιασμένο από την Soriano Motori και για την κατασκευή του η εταιρεία συνεργάστηκε με την -Ιταλό-Αμερικανική- Moog.
Η απόδοση στην V1S είναι στα 60 kW και στην V1R φτάνει στα 72 kW. Και στις δύο περιπτώσεις η μέγιστη τιμή ροπής ανέρχεται στα 155 Nm, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 km/h.
To σύστημα ψύξης περιλαμβάνει δύο ψυγεία που βρίσκονται τοποθετημένα μπροστά, ενώ υπάρχουν άλλα δύο, ένα για κάθε inverter, ακριβώς κάτω από αυτά.
Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, με όπισθεν και νεκρά, που έχει αναπτύξει η ίδια η εταιρεία. Το κιβώτιο συνδυάζεται με υδραυλικό συμπλέκτη.
Σε ό,τι αφορά στις μπαταρίες, χρησιμοποιούνται τελευταίας γενιάς μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής πυκνότητας, τις οποίες η εταιρεία ονομάζει "LIB anti-virus pack". Παρά το γεγονός ότι το βάρος τους αντιπροσωπεύει το 1/3 του συνολικού βάρους της μοτοσυκλέτας (255 κιλά), οι μηχανικοί της Soriano επέλεξαν να τις τοποθετήσουν πάνω από τους κινητήρες.
Η αυτονομία που ανακοινώνει η Ιταλική μάρκα και για τις δύο εκδόσεις για μεικτή χρήση εντός και εκτός πόλης είναι 180 χιλιόμετρα. Η πλήρης φόρτιση των μπαταριών σε φορτιστή 3.5 kW διαρκεί πέντε ώρες ενώ μειώνεται σε μόλις 60 λεπτά εφόσον χρησιμοποιείται ταχυφορτιστής 20 kW.
Σε περίπτωση βλάβης του ενός από τους δύο κινητήρες, το λογισμικό που έχει αναπτύξει η Soriano αλλάζει σε πραγματικό χρόνο τη χαρτογράφηση ούτως ώστε να προσφέρει την καλύτερη δυνατή διαχείριση του λειτουργικού κινητήρα.
Στα αξιοσημείωτα επίσης το πάνελ οργάνων το οποίο δεν βρίσκεται στο τιμόνι, αλλά στο χώρο του «ρεζερβουάρ». Εκεί, λοιπόν, υπάρχει μια πλήρως ψηφιακή οθόνη αφής 8 ιντσών μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει την μοτοσυκλέτα και ενημερώνεται για τα βασικά λειτουργικά της μέρη, από τους κινητήρες έως τις μπαταρίες.
H V1R αποτελεί την κορυφαία έκδοση της Giaguaro με την τιμή της να διαμορφώνεται στα 32.750 ευρώ, ενώ η V1S αποτελεί την πιο «προσιτή» έκδοση με τιμή στα 25.250 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.