Νεα Μοντελα

Ducati Streetfighter V4 SP 2022: Nα σε μυρίσει θέλει μόνο... (Video)

Το πιο εξωπραγματικό Ducati που φτιάχτηκε ποτέ.


12.11.2021

Γιατί να φτιάξουν οι Ιταλοί μια ουσιαστικά γυμνή έκδοση του Superleggera; Μα γιατί μπορούν φυσικά!

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Η έκδοση SP (Sport Production) είναι η κορυφαία έκδοση του ήδη απόκοσμου Streetfighter S. Με τη χρήση εξωτικών υλικών ζυγίζει μόλις 196 κιλά πλήρες υγρών, δηλαδή τρία λιγότερα από το καλογυμνασμένο V4S-τα 1400γρ οφείλονται στις κάρμπον ζάντες, πράγμα που σημαίνει ότι μιλάμε για σημαντικά μικρότερη αδράνεια. Αποδίδει 208hp/13.000rpm και 12,5kgm/9.500rpm, φέρει ξερό συμπλέκτη STM-EVO SBK (δάκρυα συγκίνησης απο τους απανταχού Ducatisti), ταμπελάκι με τον αύξοντα αριθμό της εκάστοτε μοτοσυκλέτας αλλά και ηλεκτρονικές αναρτήσεις Ohlins Smart EC2.0 (πλήρως ρυθμιζόμενο ανάποδο πιρούνι 43mm και μονό αμορτισέρ ΤΤΧ36).

Ducati Streetfighter V4SP 2022 2

H βαφή είναι ¨Winter Test¨, δηλαδή εμπνέεται απο τα χρώματα των αγωνιστικών «ντούκων» στα motoGP και SBK που κατά την περίοδο διακοπής των πρωταθλημάτων «λυσσάνε» στις άδεις πίστες (αλλά και τα χρώματα της Οxford Μοto Rapido Ducati στα BSB), και το μαύρο ματ χρώμα συνδυάζεται με κάρμπον λεπτομέρειες, κόκκινες επιφάνειες και το πανέμορφο βουρτισμένο αλουμινένιο ρεζερβουάρ σε κάτι που εύκολα χαρακτηρίζεται bike porn.

Ο εξοπλισμός μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας αγγίζει φυσικά το ταβάνι-όπως και η τιμή αγοράς: Riding Modes, Power Modes, Bosch Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift (DQS) up/down EVO 2 κ.α.

Φάτε μάτια ψάρια!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ
Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.