Η έλλειψη μαγνησίου η νέα απειλή για την παγκόσμια βιομηχανία

Το νέο μεγάλο θέμα που καλείται να διαχειριστεί η παγκόσμια βιομηχανία


04.11.2021

Μετά την κρίση των ημιαγωγών, άλλη μια απειλή διαφαίνεται στον ορίζοντα, που σύμφωνα μάλιστα με εκτιμήσεις του ACEA (European Automobile Manufacturers Association) θα προκαλέσει αλυσιδωτές και μεγάλης έκτασης αναταράξεις όχι μόνο στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία αλλά και στην βιομηχανία της μοτοσυκλέτας

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το νέο μεγάλο θέμα που καλείται να διαχειριστεί η παγκόσμια βιομηχανία αφορά στο μαγνήσιο.

Με το 90% της παγκόσμιας παραγωγής να γίνεται πλέον στην Κίνα, υπάρχει -σχεδόν- ολοκληρωτική εξάρτηση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Η ενεργειακή κρίση χτυπά αυτόν τον καιρό και τη βιομηχανία της Κίνας, με την παραγωγή μαγνησίου να έχει επηρεαστεί σφοδρά. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία τον Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη η παραγωγή του μειώθηκε δραματικά, γεγονός που αναμένεται να επηρεάσει τις προσεχείς εβδομάδες και μήνες και το χώρο της μοτοσυκλέτας.

Το μαγνήσιο είναι ελαφρύ και ανθεκτικό ενώ αποτελεί το τρίτο συχνότερα χρησιμοποιούμενο κατασκευαστικό μέταλλο, μετά τον χάλυβα και το αλουμίνιο, γεγονός που το καθιστά ιδιαίτερα σημαντικό για τους κατασκευαστές οχημάτων και δη μοτοσυκλετών.

Ενδεικτική της σοβαρότητας της κατάστασης, είναι η ανακοίνωση - προειδοποίηση του ACEA προς τα μέλη του, η οποία μεταξύ άλλων αναφέρει: «Τα αποθέματα μαγνησίου στην Ευρώπη αναμένεται να εξαντληθούν μέχρι τέλη Νοεμβρίου και αυτό θα έχει ως συνέπεια στις διαδικασίες παραγωγής προϊόντων, στο κλείσιμο επιχειρήσεων και στην απώλεια θέσεων εργασίας. Για το σκοπό αυτό οι βιομηχανίες μας καλούν από κοινού την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τις Εθνικές κυβερνήσεις να κινήσουν άμεσα τις απαραίτητες διαδικασίες με τους Κινέζους αντισυμβαλλομένους ώστε να μετριάσουν το βραχυπρόθεσμο κρίσιμο ζήτημα έλλειψης μαγνησίου καθώς και τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις στο θέμα των προμηθειών στις Ευρωπαϊκές βιομηχανίες».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.