11.10.2021
Στην Μ. Βρετανία οι αναβάτες εξέλιξης συνεχίζουν να γράφουν χιλιόμετρα με το νέο και προφανώς σε τελική μορφή, Tiger 1200. Οι φωτογραφίες δείχνουν ξεκάθαρα για το τι θα δούμε στο μεγάλο adventure
H Triumph παρουσίασε το 2012 το πρώτο της μοντέλο στην κατηγορία travel adventure. To Tiger 1200, με την ονομασία Tiger Explorer, βασιζόταν σχεδιάστηκα στο best seller BMW R 1200 GS που ακόμη ήταν αερόψυκτο. Ήταν μια ισορροπημένη μοτοσυκλέτα, αν και σχετικά βαρύτερη από τον ανταγωνισμό.
Η παγκόσμια πρεμιέρα της επόμενης γενιάς θα γίνει λίγο πριν την έναρξη της EICMA τον ερχόμενο Νοέμβριο και οι Βρετανοί έχουν κατασκευάσει μια εντελώς καινούργια μοτοσυκλέτα για να προσελκύσουν τους θαυμαστές της δημοφιλέστερης κατηγορίας μοτοσυκλετών στον κόσμο.
Το Tiger 1200 θα βασιστεί σε τρικύλινδρο κινητήρα, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με ότι ξέραμε. Προέρχεται από το Speed Triple 1200 (1.160 κ.εκ.) του 2021, αλλά έχει τροποποιηθεί για να ταιριάζει στην χαρακτήρα μιας μεγάλης adventure.
Ο στρόφαλος θα είναι Τ-Plane, όπως και στα Tiger 900 Euro5. Αυτό σημαίνει πως η σειρά ανάφλεξης από 1-2-3 σε ίσα διαστήματα έγινε 1-3-2, με την ανάφλεξη του κυλίνδρου 2 να γίνεται με καθυστέρηση στο χρόνο. Όπως είχαμε γράψει και στη δοκιμή του Tiger 900 Rally Pro η μοτοσυκλέτα βρίσκει καλύτερα πρόσφυση σε άσφαλτο και χώμα, διαθέτει πιο «γεμάτη» απόδοση στις χαμηλές στροφές, ενώ και ο ήχος που εκπέμπεται είναι πιο ωραίος. Η ισχύς του παραμένει άγνωστη, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε πως η δύναμη που θα φτάνει στον πίσω τροχό, μέσω της τελικής μετάδοσης με άξονα, θα είναι κοντά στους 150 ίππους.
Ο άξονας μετάδοσης, όπως και το πλάισιο, είναι επανασχεδιασμένος, με το ψαλίδι να έχει δύο μπράτσα. Όλα αυτά θα οδηγήσουν σε μεγάλη μείωση βάρους και δεν αποκλείεται το Tiger 1200 MY2022 να είναι το ελαφρύτερο μεγάλο adventure.
Ο σχεδιασμός επίσης είναι πολύ πιο σπορ και μοντέρνος, μοιάζει με αυτόν του Tiger 900. Με αυτόν, το μοντέλο της Triumph, αποκτά μια δική του, ξεχωριστή προσωπικότητα και «απομακρύνεται» απ’ ότι ξέρουμε.
Θεωρείται επίσης δεδομένο πως θα υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις. Οι πιο «ικανές» για off road περιηγήσεις θα διαθέτουν μπροστινό τροχό 21 ιντσών, ενώ οι προσανατολισμένες στα ταξίδι από άσφαλτο θα είναι εξοπλισμένες με 19άρι.
Οι ρυθμίσεις του πλαισίου, οι διαδρομές των αναρτήσεων και τα ελαστικά θα είναι διαφορετικές. Κοινό τους στοιχείο θα είναι η ημιενεργητική ανάρτηση και τα πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα (cornering ABS, cornering Traction Control, cruise control, δυνατότητες συνδεσιμότητας κ.α.).
Triumph Tiger Sport 660: Η επίσημη παρουσίαση, φωτογραφίες και video
Η Triumph σε λίγους μήνες θα έχει στην γκάμα της δύο ακόμη μοντέλα που έρχονται να πλαισιώσουν το εξαιρετικό Tiger 900. Το 2022 είναι η «χρονιά του Τίγρη» αφού μετά το Tiger Sport 660 θα δούμε και το Tiger 1200.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.