Triumph Tiger Sport 660: Η επίσημη παρουσίαση, φωτογραφίες και video
Τρικύλδρο Adventure Sport μεσαίου κυβισμού
05.10.2021
H Triumph φέρνει τα πλεονεκτήματα του τρικύλινδου κινητήρα θέτοντας νέα στάνταρ στην μεσαία κατηγορία των adventure sport μοτοσυκλετών. Το Tiger Sport 660 διαθέτει κορυφαίες επιδόσεις και τεχνικά χαρακτηριστικά, που συνδυάζονται με το χαμηλότερο κόστος κτήσης στην κατηγορία
Ακριβώς όπως το Trident 660, που παρουσιάστηκε πέρσι, το νέο Tiger Sport 660 έχει σχεδιαστεί για να αποτελέσει σημείο αναφοράς για την απόδοση, τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το κόστος κτήσης. Η Triumph ισχυρίζεται πως πρόκειται για μια adventure sport μοτοσυκλέτα κατάλληλη τόσο για καθημερινή χρήση, όσο και για ταξίδια. Ταυτόχρονα είναι σίγουρο πως θα οδηγήσει πολλούς αναβάτες προς τη βρετανική μάρκα.
Σύγχρονο design
Μοντέρνα αλλά χωρίς ακρότητες. Σε προϊδεάζει για την πολύ ενδιαφέρουσα συνέχεια. Απαλές γραμμές στο φέρινγκ, με διπλούς προβολείς και ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε ύψος. Το 17 λίτρων ρεζερβουάρ διαθέτει αντιολισθητικά πλαστικά στο σημείο που εφάπτονται τα γόνατα συμβάλλοντας στη σωστή στήριξη του αναβάτη. Η σέλα είναι λεπτή και αρκετά μεγάλη για δύο άτομα.
Η δύναμη και η ροπή των τριών
Η Triumph ήταν από τις πρώτες που επένδυσε στα πλεονεκτήματα των τρικύλινδρων κινητήρων. Ροπάτη λειτουργία σε όλο το φάσμα στροφών, σε αντίθεση με τους τετρακύλινδρους σε σειρά που ζωντανεύουν ψηλά, ισχυρότεροι ειδικά στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής από τους δικύλινδρους.
Οι αναβάτες του θα απολαμβάνουν την χρηστικότητά στην καθημερινή μετακίνηση, έχοντας στην διάθεσή τους 80 ίππους στις 10.250 σ.α.λ., ενώ θα έχουν στην διάθεσή τους tη διαθέσιμη ροπής στο μεγαλύτερο εύρος στροφών του κινητήρα. Το Tiger Sport 660 θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση για κατόχους άδειας οδήγησης Α2. Το service του κινητήρα θα γίνεται κάθε 16.000 χλμ.
Ο χαρακτηριστικός τρικύλινδρος ήχος παράγεται από ένα «κοντό» τελικό. To κιβώτιο 6 ταχυτήτων με νέα κλιμάκωση σχέσεων και τελική μετάδοση, συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης και βελτιώνει την οδηγική εμπειρία αυξάνοντας την αξιοπιστία.
Η Triumph έδωσε μεγάλη έμφαση στην εργονομία του μοντέλου. Το μικρό πλάτος σε συνδυασμό με το χαμηλό ύψος σέλας στα 835 χλστ. επιτρέπει στους περισσότερους αναβάτες να πατάνε με σιγουριά στο έδαφος. Η σέλα έχει σχεδιαστεί κατάλληλα για να παρέχει άνεση τόσο στον αναβάτη όσο και στον συνεπιβάτη. Οι χειρολαβές βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό για να συνεισφέρουν περαιτέρω την άνεση του συνεπιβάτη και να βελτιώσουν την εργονομία.
H Triumph έχει συνεργαστεί με κορυφαία ονόματα για να εξοπλίσει τη νέα της μοτοσυκλέτας. Προμηθευτής αναρτήσεων είναι η Showa. Το Tiger Sport 660 διαθέτει ανεστραμμένο πιρούνι SSF (Separate Functon Fork) 41mm με διαδρομή 150mm χωρίς ρυθμίσεις και αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης. Το σύστημα πέδησης προέρχεται από την Nissin με δύο δίσκους 310mm με δαγκάνες δύο εμβόλων μπροστά και έναν ακόμη 255 χλστ. με μονοέμβολη δαγκάνα πίσω.
Το βάρος είναι 206 κιλά με υγρά. Οι ελαφριές ζάντες 17 ιντσών είναι αλουμινίου και έχουν πέντε ακτίνες. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Micehlin Road 5 και στον έξτρα εξοπλισμό περιλαμβάνεται και σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών.
Το όμορφο ντεπόζιτο χωράει 17 λίτρα καυσίμου δίνοντας μεγάλη αυτονομία, ενώ η κομψή και αεροδυναμική ζελατίνα του φέρινγκ ρυθμίζεται με το ένα χέρι, επιτρέποντας στον αναβάτη να προσαρμόζει εύκολα το επίπεδο προστασίας από τον αέρα κατά την οδήγηση.
Οι ταξιδιωτικές του ικανότητες ενισχύονται περαιτέρω με τις διακριτικά ενσωματωμένες βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες. Στον κατάλογο των αξεσουάρ περιλαμβάνεται top box 52 λίτρων, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει με ασφάλεια δύο κράνη full face. Και τα τρία μπορούν να τοποθετηθούν βαμμένα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας.
Ενισχύοντας περαιτέρω τη σχέση ποιότητας – τιμής το Tiger Sport 660 είναι εξοπλισμένο με μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT που συνδυάζεται με μια ασπρόμαυρη LCD. Τα όργανα όταν συνδυάζονται με το προεραιτικό My Triumph Connectivity, μπορούν να παρέχουν πλοήγηση, σύστημα διαχείρισης GoPro, έλεγχο λειτουργιών smartphone και μουσικής, όλα μέσω Bluetooth, χρησιμοποιώντας τους διακόπτες που βρίσκονται στο τιμόνι.
Στον τομέα των ηλεκτρονικών το Tiger Sport 660 διαθέτει γκάζι ride by wire, δύο προγράμματα οδήγησης, Road και Rain, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης και ABS.
Το Tiger Spoer 660 μπορεί να εξοπλισθεί από τον μεγάλο κατάλογο έξτρα εξοπλισμού, που περιλαμβάνει 40 αξεσουάρ που θα είναι άμεσα διαθέσιμα στους dealer Triumph, όπως το quick shifter, τα θερμαινόμενα γκριπ, υποδοχή USB κάτω από την σέλα, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών, πλαϊνές βαλίτσες και top box στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, προστατευτικές χούφτες, καρίνα, προβολάκια. Επιπλέον, ανάλογα με την χώρα, θα είναι διαθέσιμα συναγερμός και tracker.
Το χαμηλότερο κόστος κτήσης στην κατηγορία
Το νέο Tiger Sport 660, θα έχει και το χαμηλότερο κόστος κτήσης. Το προγραμματισμένο service γίνεται κάθε 16.000 χλμ (ή 12 μήνες). Η δύο ετών εγγύηση, μπορεί να επεκταθεί προαιρετικά κατά 1 ή 2 χρόνια.
Σύμφωνα με την εταιρεία σε διάστημα 3 ετών, το Tiger Sport 660 είναι κατά 30% πιο οικονομικό από τον ανταγωνισμό του όσον αφορά το κόστος εργασίας. Επιπλέον, το Tiger Sport 660 έχει το χαμηλότερο κόστος συντήρησης για τρία χρόνια - 17% φθηνότερο από τους ανταγωνιστές.
Μπορεί να αποκτηθεί σε τρία χρώματα. Γκρι, μπλέ και κόκκινο.
Η προτεινόμενη βασική λιανική τιμή με Φ.Π.Α. €9.290
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
ΤΥΠΟΣ | Υγρόψυκτος 12βάλβιδος, τρικύλινδρος σε σειρά |
ΚΥΒΙΣΜΟΣ | 660 κ.εκ. |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣxΔΙΑΔΡΟΜΗ | 74x51,1 |
ΣΥΜΠΙΕΣΗ | 11.95:1 |
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ | 80 hp @ 10.250 σ.α.λ. |
ΡΟΠΗ | 6,5 kgm @ 6.250 σ.α.λ. |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός |
ΕΞΑΤΜΙΣΗ | Ατσάλινη 3 σε 1 με ατσάλινο τελικό χαμηλά τοποθετημένο |
ΤΕΛΙΚΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ | Αλυσίδα |
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ | Υγρός, πολύδισκος, ολίσθησης |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 σχέσεων |
ΠΛΑΣΙΟ | |
ΤΥΠΟΣ | Χαλύβδινο περιμετρικό |
ΨΑΛΙΔΙ | Ατσάλινο |
ΤΡΟΧΟΙ | Αλουμινίου 17 ιντσών |
ΕΛΑΣΤΙΚΑ | 120/70R17 – 180/55R17 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣn | Ανεστραμμένο Showa 41mm (SFF) |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ | Showa RSU, με ρύθμιση προφόρτισης |
ΦΡΕΝΟ ΕΜΠΡΟΣ | Nissin διέμβολη δαγκάνα, δύο δίσκοι 310mm, ABS |
ΦΡΕΝΟ ΠΙΣΩ | Nissin μονοέμβολη δαγκάνα, δίσκος 255mm, ABS |
ΟΡΓΑΝΑ | Οθόνες TFT & LCD |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ | |
ΜΗΚΟΣ | 2071 mm |
ΠΛΑΤΟΣ | 834 mm |
ΎΨΟΣ | 1398 mm |
ΎΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 835 mm |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ | 1418 mm |
ΚΑΣΤΕΡ | 23.1 ° |
ΙΧΝΟΣ | 97.1 mm |
ΒΑΡΟΣ (με υγρά) | 206 kg |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 17.2 λίτρα |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.