BMW K1600GS Mammoth: Το custom GS 1.600 κ. εκ. με 160 hp!

Από τον Ολλανδό μετρ των μετατροπών Nico Bakker


06.10.2021

Όταν ο πελάτης έχει φαντασία και χρήματα τότε ο μηχανικός μπορεί να κάνει θαύματα. Όπως αυτό που έκανε ο Ολλανδός μετρ των μετατροπών, Nico Bakker, που μετέτρεψε ένα K1600GT σε GS!

Κείμενο: Μένιος Κατής

Όταν ο Willem Heijboer επισκέφθηκε τον Bakker του ζήτησε να του φτιάξει το πιο ισχυρό GS όλων των εποχών. Η πρόκληση για τον Ολλανδό μηχανικό ήταν τεράστια καθώς η αποστολή που του ανατέθηκε κάθε άλλο παρά εύκολη ήταν. Έπρεπε λοιπόν να βρει μια λύση για να κάνει το όνειρο του πελάτη, πραγματικότητα.

Ξεκίνησε λοιπόν χρησιμοποιώντας ως βάση το θηριώδες K1600GT. Από το μεγάλο touring της Βαυαρικής μάρκας κράτησε τον κινητήρα (6κύλινδρος εν σειρά, 1.649 κ. εκ. με απόδοση 160hp @ 7.500 σ.α.λ. και 175 Nm ροπής @ 5000 σ.α.λ.), τo σύστημα μετάδοσης (άξονας), το σύστημα πέδησης που αποτελείται συνολικά από τρεις δίσκους διαμέτρου 320 mm, δαγκάνες της Brembo και ABS της Bosch, όπως επίσης και το σύστημα ηλεκτρονικής ρύθμισης αναρτήσεων, ESA II (Electronic Suspension Adgustment).

Από κει και πέρα ο Bakker κατασκεύασε ένα χειροποίητο πλαίσιο χρησιμοποιώντας χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα ώστε να έχει την απαραίτητη ακαμψία. Παράλληλα αύξησε το μεταξόνιο στα 1635 mm (από 1618 mm) και άλλαξε τη γεωμετρία του τιμονιού. Στη θέση του Telelever τοποθέτησε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι WP διαμέτρου 48 mm, ενώ σε ό,τι αφορά στους τροχούς, αυτοί είναι ακτινωτοί, 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. 

Το σύστημα εξάτμισης είναι της Akrapovic και χρειάστηκε να γίνουν κάποιες μετατροπές για να μπορέσει να ταιριάξει στην κατασκευή. Είναι 6 σε 2 με ατσάλινους σωλήνες και τελικά από ανθρακονήματα. 

Παρά το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα φέρει ρεζερβουάρ 39 λίτρων (!) κατόπιν παραγγελίας του πελάτη, το βάρος της διατηρήθηκε σε λογικό για τα δεδομένα πλαίσιο, καθώς ανέρχεται στα 310 κιλά (πλήρης υγρών), όντας σχεδόν 10 κιλά ελαφρύτερη από την K1600GT παραγωγής, που διαθέτει ρεζερβουάρ 24 λίτρων. 

«Παρ' ότι πρόκειται για μια βαριά μοτοσυκλέτα, είναι εύκολη στην οδήγηση. Την πήγα για track day στο Assen και ήταν εκπληκτικό το πόσο καλά τα πήγε. Πλέον δεν 'ξύνεις' τον κινητήρα, αλλά τα μαρσπιέ», σχολίασε γεμάτος ικανοποίηση ο ιδιοκτήτης της.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν πρόκειται για δημιούργημα Ιαπώνων αλλά Ευρωπαίων και μάλιστα Ελβετών
Η Yamaha Motor Europe παρουσίασε τo τελευταίο project της custom σειράς Yard Built με τον τίτλο «Back to the Paddock», στο διάσημο φεστιβάλ Wheels & Waves στο Biarritz της Γαλλίας
Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή
Οι Ιταλοί αποκάλυψαν πλήρως το Hyperscooter στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής και το online σύστημα πρoπαραγγελιών άνοιξε με πολλές από τις 700 μονάδες να έχουν ήδη πωληθεί

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.