27.01.2021
Στροφή στον ψηφιακό κόσμο κάνει η BMW Motorrad η οποία ανακοίνωσε πως από δω και στο εξής δεν θα παίρνει μέρος στα μεγάλα σαλόνια μοτοσυκλέτας, όπως είναι η EICMA του Μιλάνου και η Intermot της Κολωνίας
Κείμενο: Μένιος Κάτης
Η πανδημία του Covid-19 έχει επιφέρει τεράστιες αλλαγές σε όλους τους τομείς. Ένας από αυτούς που έχει δεχθεί τεράστιο πλήγμα είναι οι μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, τεχνολογίας.
Μη μπορώντας πλέον να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους δια ζώσης στο κοινό, οι εταιρείες υποχρεούνται να βρουν νέους τρόπους προβολής και επικοινωνίας.
Αυτό κατ' επέκταση τους υποχρεώνει να επισπεύσουν τις διαδικασίες ψηφιακού μετασχηματισμού (digital transformation).
Το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον το νέο πεδίο δράσης με τις εταιρείες να έχουν υιοθετήσει ψηφιακές λύσεις ώστε να επικοινωνήσουν με το κοινό και να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Υπό αυτές τις συνθήκες λοιπόν, η BMW Motorrad αποφάσισε από φέτος να αλλάξει τη στρατηγική της και να εστιάσει στις ψηφιακές λύσεις που προσφέρει απλόχερα ο κόσμος του διαδικτύου, γυρίζοντας την πλάτη στα μεγάλα σαλόνια μοτοσυκλέτας. Η εταιρεία πάντως σημειώνει πως θα επιτρέψει σε διάφορες αντιπροσωπείες της να μετέχουν -όταν το επιτρέψουν οι συνθήκες- σε εκθέσεις σε περιφερειακό ή εθνικό επίπεδο ώστε να μην χαθεί εντελώς η επαφή με το κοινό.
«Η αναδιάρθρωση της στρατηγικής μας επικοινωνίας στην οποία χρησιμοποιούμε αυξημένες ζωντανές και ψηφιακές μορφές θα μας επιτρέψει να επικοινωνησουμε προϊόντα και προσφορές της BMW Motorrad σε ακόμα περισσότερα άτομα παγκοσμίως και να τα προσεγγίσουμε με τον βέλτιστο δυνατό και στοχευμένο τρόπο», σημειώνει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της γερμανικής μάρκας, Δρ Markus Schramm.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.