Benda Motorcycle: Παρουσίασε δύο νέους κινητήρες V4!

Ο V4 των 1.198 κ. εκ. είναι ο ισχυρότερος κινητήρας παραγωγής που κατασκευάστηκε στην Κίνα!


23.09.2021

Δύο νέους κινητήρες V4 παρουσίασε στο πλαίσιο της 19ης Διεθνούς Έκθεσης Μοτοσυκλέτας της Κίνας (CIMA 2021) η Benda Motorcycle. Ο ένας χωρητικότητας 1.198 κ. εκ. και ο άλλος 496 κ. εκ.!

Κείμενο: Μένιος Κατής

Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα bennetts.co.uk, οι εν λόγω κινητήρες αναμένεται να χρησιμοποιηθούν σε μοντέλα που θα παρουσιάσει η Κινεζική μάρκα το 2022.

Ο V4 των 1.198 κ. εκ. φέρει την κωδική ονομασία BD476. Eίναι υγρόψυκτος DOHC με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και αποδίδει 152 hp @ 9.500 σ.α.λ. και 121 Nm ροπής @ 7.500 σ.α.λ. γεγονός που τον καθιστά ως τον ισχυρότερο Κινεζικό κινητήρα παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ.

Benda1

Η Κινεζική Zeths παρουσίασε δικύλινδρο V κινητήρα 1.000 κ. εκ.

Παράλληλα, οι μηχανικοί της Benda παρουσίασαν και μια έκδοση του ίδιου μοτέρ αλλά με μικρότερο κυβισμό. Ο εν λόγω κινητήρας φέρει την κωδική ονομασία DB453. Είναι υγρόψυκτος, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, έχει χωρητικότητα 496 κ. εκ. και αποδίδει 56 hp @ 10.000 σ.α.λ. και 45 Nm ροπής @ 8.000 σ.α.λ.

Benda11

H Benda Motorcycle είναι μια κινεζική εταιρεία κατασκευής μοτοσυκλετών. Ιδρύθηκε το 1994 ως Zhejiang Zhongnan Motorcycle, αλλά από το 2012 υιοθέτησε τη σημερινή της ονομασία, λαμβάνοντας παράλληλα την απόφαση να προχωρήσει στην εξαγωγή των προϊόντων της.

Cyclone: RX850, cruiser 1.000 κ.εκ, δύο adventure, scooter και café racer

Πρόσφατα παρουσίασε μια σειρά από άκρως ενδιαφέροντα μοντέλα, όπως για παράδειγμα το τετρακύλινδρο cruiser LFC700, το μικρότερο cruiser BD300 Sporty, αλλά και το εντυπωσιακό tracker LFS-700 Tang Knife.

Η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία ανάπτυξης δικτύου συνεργατών επί Ευρωπαϊκού εδάφους ώστε να ξεκινήσει η διάθεση των προϊόντων της και στην Γηραιά Ήπειρο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.