Honda CB500X 2022: Άφιξη στη χώρα μας και τιμή
Πρώτη άφιξη τον Οκτώβριο με τιμή 7.670 ευρώ
07.09.2021
H τρίτη γενιά του CB500X, που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες, φθάνει στην χώρα μας πολύ πριν το τέλος του 2021
Το CB500X εμφανίστηκε το 2013, καθώς το «κύμα Αdventure» δρόσιζε την αγορά της μοτοσυκλέτας που είχε πληγεί από την παγκόσμια οικονομική κρίση. Μοιράστηκε την πλατφόρμα με το CB500F και το CB500R. Αυτές οι φιλικές μεσαίες μοτοσυκλέτες «δώρισαν» τον δικύλινδρο κινητήρα τους και στο Rebel 500. Προσιτές, οικονομικές σαν και αυτές στις οποίες η Honda εδραίωσε την κυρίαρχη θέση της στην παγκόσμια μοτοσυκλετιστική αγορά. Η Honda προώθησε την πρώτη γενιά του ως «εμπνευσμένη από την περιπέτεια» και έπραξε σωστά, μια και το Adventure στυλ αχνοφαινόταν.
Η Honda, «άκουσε» τους πελάτες της και κάλυψε τις ανάγκες τους για να επιτύχει κάτι πολύ απλό. Να πουλήσει. Έτσι, το 2019, παρουσίασε ένα ολοκαίνουργιο CB500X με σημαντικές αλλαγές για να καλύψει την επιθυμία του κοινού. το CB500X έγινε περισσότερο adventure χωρίς να «θυσιαστεί» η άψογη συμπεριφορά που είχε το προηγούμενο μοντέλο στην οδήγηση στην άσφαλτο. Για να μην παρεξηγηθούμε, δεν πρόκειται να οργώσεις κακοτρόχαλους χωματόδρομους, δεν ήταν αυτός ο στόχος της Honda, που άκουσε ευλαβικά τον κόσμο και προχώρησε σε σημαντικές αλλαγές στο CB500X.
O μπροστινός τροχός έγινε 19 ιντσών και η γωνία κάστερ «άνοιξε» κατά μία μοίρα (27,5ο από 26,5ο). Στην πράξη το CB500X γίνεται ακόμη καλύτερο στην ταλαιπωρημένη ελληνική άσφαλτο. Επίσης, υπάρχουν πολλά διαθέσιμα ελαστικά κάθε τύπου, για το συνδυασμό τροχών 19-17 ίντσων- από ασφάλτινα μέχρι και καθαρόαιμα χωμάτινα.
Μια ακόμη μεγάλη αλλαγή ήταν οι ανασχεδιασμένες αναρτήσεις, που «κέρδισαν» μεγαλύτερη διαδρομή κατά 10,2 χλστ. μπροστά και κατά 30,5 χλστ. πίσω.
Ο κινητήρας που πέρασε στην εποχή Euro5 αποδίδει 47,5hp στις 8.600 σ.α.λ. και 4,3kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Μια από τις καταλληλότερες μοτοσυκλέτες που μπορούν να οδηγηθούν με άδεια οδήγησης Α2. Για αναβάτες που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στη μοτοσυκλέτα ή για αυτούς που επιστρέφουν έπειτα από «πολύχρονη» αποχή.
Η Honda για το 2022 αναβάθμισε την best seller μοτοσυκλέτα της. Το νέο μοντέλο θα βρίσκεται στη χώρα μας τον Οκτώβριο του 2021 με τιμή 7.670 ευρώ.
Η έμφαση αυτή τη φορά δόθηκε στις αναρτήσεις με την τοποθέτηση νέου USD πιρουνιού SFF-BP 41 mm της Showa, με ρυθμίσεις ως προς την προφόρτιση.
Παράλληλα, σημαντική αναβάθμιση αποτελεί η τοποθέτηση και δεύτερου δισκόφρενου μπροστά, όπως επίσης και η χρήση ακτινικών δαγκάνων της Nissin με δύο έμβολα. Το μέχρι πρότινος μονό δισκόφρενο των 310mm έδωσε τη θέση του πλέον σε δύο δίσκους διαμέτρου 296mm.
Ο μπροστινό τροχός 19 ιντσών επανασχεδιάστηκε, απέκτησε πιο λεπτές ακτίνες και «έχασε» κάποια γραμμάρια. Νέο είναι και το αλουμινένιο ψαλίδι που είναι πλέον πιο ελαφρύ, ενώ το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση σε πέντε στάδια.
Σε ό,τι αφορά στο κομμάτι του παράλληλου δικύλινδρου υγρόψυκτου 8βάβλιδου κινητήρα 471 κ.εκ., οι παρεμβάσεις είναι ελάχιστες αλλά ουσιώδεις. Το σύστημα PGM-FI απέκτησε νέες ρυθμίσεις που υπόσχονται βελτιωμένη ροπή χωρίς να επηρεάζουν την απόδοση. Παράλληλα, τοποθετήθηκε νέο, ελαφρύτερο ψυγείο.
Αναβαθμισμένος είναι και ο προβολέας των φώτων με τα LED να προσφέρουν καλύτερο φωτισμό.
Το CB500X MY22 θα είναι διαθέσιμο σε τρία χρώματα: Grand Prix Red, Matt Gunpowder Black Metallic και το ολοκαίνουργιο για το 2022 Pearl Organic Green.
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τροφοδοσία | Ηλ. ψεκασμός PGM-FI |
Σχέση συμπίεσης | 10.7:1 |
Τύπος | Υγρόψυκτος, παράλληλος, δικύλινδρος |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Διάμετρος & Διαδρομή (χλστ) | 67 x 66.8 |
Διάμετρος γκαζιού (χλστ) | - |
Εκπομπές CO2 (γρ/χλμ) | 82 |
Κυβισμός (cc) | 471 |
Μέγιστη ισχύς KW (PS) / στροφές | 35(47,6)/ 8600 |
Μέγιστη ροπή (Nm/στροφές) | 43/6.500 |
Χωρητικότητα λαδιού (λίτρα) | - |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ | |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12v-7.4AH |
Γωνία κάστερ | 27,5° |
Ακτίνα στροφής (μ.) | - |
Απόσταση από το έδαφος (χιλιοστά) | 180 |
Βάρος πλήρως υγρών (κιλά) | 199 |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Υψος) (χλστ) | 2.155 x 830 x 1.410 (χαμηλή ζελατίνα),1445 (ψηλή ζελατίνα) |
Ίχνος (χλστ) | 108 |
Κατανάλωση καυσίμου (λίτρα/χλμ) | 3,6/100 |
Μεταξόνιο (χλστ) | 1445 |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο, τύπου Διαμάντι |
Ύψος σέλας (χλστ) | 830 |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) | 17,5 |
ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ | |
ABS System | 2-κάναλο ABS |
Φρένα Εμπρός | Δύο δίσκοι 296mm x 4mm με ακτινικές διπίστονες δαγκάνες Nissin |
Φρένα Πίσω | Δίσκος 240mm x 5mm με δαγκάνα ενός εμβόλου |
Ανάρτηση Εμπρός | Πιρούνι Showa 41mm SFF-BP USD, ρυθμιζόμενη προφόρτιση |
Ανάρτηση Πίσω | Prolink mono με ρύθμιση προφόρτισης 5 σταδίων, ατσάλινο κοίλο ψαλίδι |
Εμπρός ελαστικό | On-Off Pattern |
Διαστάσεις Εμπρός Ελαστικού | 110/80R19M/C (59H) |
Πίσω ελαστικό | On-Off Pattern |
Διαστάσεις Πίσω Ελαστικού | 160/60R17M/C (69H) |
Τροχός Εμπρός | Χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων |
Τροχός Πίσω | Χυτό αλουμίνιο πολλαπλών μπράτσων |
Πίνακας οργάνων | Όργανα LCD με ταχύμετρο, ψηφιακή μπάρα στο στροφόμετρο, διπλός χιλιομετρητής, ψηφιακός δείκτης στάθμης και κατανάλωσης καυσίμου, ψηφιακό ρολόι, θερμοκρασία νερού ένδειξη σχέσης κιβωτίου, Shift UP Indicator |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.