EICMA 2017 Honda Africa Twin Adventure Sport: Πιο περιπετειώδες
Με έμφαση στην πιο Advnenture «πλευρά» του χαρακτήρα του
Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 07.11.2017
Με όνομα Africa Twin Adventure Sport, η νέα έκδοση διαθέτει ρεζερβουάρ 24,2 λίτρων έναντι της στάνταρ έκδοσης που έχει χωρητικότητα 18,8 λίτρα
Η θέση οδήγησης ψηλότερη, η απόσταση από το έδαφος διευρυμένη, οι αναρτήσεις έχουν μεγαλύτερες διαδρομές, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται θερμαινόμενα γκριπ και ψηλότερη ζελατίνα.
Σε αντίθεση με την στάνταρ έκδοση, ο έλεγχος γκαζιού επιτυγχάνεται μέσω συστήματος ride by wire, τα προγράμματα οδήγησης είναι τρία, το traction control ρυθμίζεται σε περισσότερα επίπεδα. Αλλαγές έχουν γίνει στην εισαγωγή αλλά και στην εξάτμιση με την Honda να ισχυρίζεται πως η δύναμη του κινητήρα αποδίδεται καλύτερα ενώ και ο ήχος που παράγεται από αυτόν είναι πιο ωραίος.
Γιορτάζοντας την επέτειο των 30 χρόνων από την έλευση του XRV650 Africa Twin στην ευρωπαϊκή αγορά η Honda επέλεξε να βάψει το νέο Africa σαν εκείνο… το πρώτο.
Σύμφωνα πάντα με την Honda η αυτονομία του νέου Africa ξεπερνά τα 500 χλμ.
Η απόσταση από το έδαφος είναι 270mm, 20mm περισσότερα από το στάνταρ μοντέλο. Η διαδρομή του πιρουνιού των 45mm της Showa αυξήθηκε κατά 22mm φτάνοντας τα 252mm με την ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς.
Το βάρος του νέου μοντέλου ανέρχεται στα 243 κιλά με υγρά με το συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων και 253 κιλά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Με την χρησιμοποίηση μπαταρίας ιόντων λιθίου έχουν εξοικονομηθεί 2,3 κιλά.
Το στάνταρ μοντέλο έχει και αυτό μπαταρία ιόντων λιθίου και είναι 2 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχο του. Το συνολικό βάρος του ανέρχεται στα 230 κιλά με το manual κιβώτιο και 250 με το DCT.
Το νέο φιλτροκούτι έχει βελτιώσει την απόδοση του κινητήρα στις μεσαίες στροφές. Σε αυτό συμβάλει και ο ελαφρύτερος αντικραδασμικός άξονας. Η νέα εξάτμιση εξασφαλίζει καλύτερη και πιο οικολογική ροή καυσαερίων.
Οι τροχοί των 21 ιντών μπροστά και 18 πίσω είναι από ατσάλι.
Οι επιλογές χαρτογράφησης του κινητήρα έχουν διαφορετικά επίπεδα ιπποδύναμης, και το Honda Selectable Torque Control όπως ονομάζει η ιαπωνική εταιρεία το traction control διαθέτει εφτά διαβαθμίσεις.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.