Daytona Rockstar 500: Στην Ελλάδα τον Ιούλιο με τιμή κάτω από 6.000 ευρώ
Commuting με στυλ
23.06.2021
To νέο μοντέλο της Daytona είναι ένα σύγχρονο scrambler, με ρετρό στοιχεία στην εμφάνιση του, δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 500 κ.εκ. και υπερπλήρη ποιοτικό εξοπλισμό
Μία ακόμη value for money μοτοσυκλέτα, όπως άλλωστε όλα τα μοντέλα της γκάμας της Daytona. Μετά το adventure Maverick 500, έρχεται το Rockstar να εμπλουτίσει ακόμη περισσότερο τις επιλογές του αναβάτη, που θέλει να κινείται εφτά ημέρες την εβδομάδα μια μία μοτοσυκλέτα, που δεν απαιτούνται πολλά χρήματα για να αποκτήσει.
Το Rockstar 500 βασίζεται στον δοκιμασμένο δικύλινδρο σε σειρά, υγρόψυκτο, οχταβάλβιδο κινητήρα της Loncin, με εξατάχυτο κιβώτιο ταχύτητων, ο οποίος αποδίδει 43 ίππους και 4,1 kgm ροπή. Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό της Bosch. Σύμφωνα με την Daytona η κατανάλωσή του κυμαίνεται στα 3,9 λίτρα για κάθε 100 χλμ και σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ χωρητικότητας 18 λίτρων η αυτονομία του μπορεί να ξεπεράσει τα 450 χλμ.
Το εντυπωσιακότερο στοιχείο στην σχεδίαση του Rockstar είναι το αλουμινένιο, μονόμπρατσο ψαλίδι, το οποίο συνδυάζεται με χαλύβδινο πλαίσιο αποτελούμενο από ράβδους κυκλικής διατομής.
Ο προμηθευτής αναρτήσεων είναι η KYB. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ, διαδρομής 155 χλστ και το αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού, διαδρομής 80 χλστ., ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση.
Το σύστημα πέδησης φέρει την υπογραφή της Nissin. Αποτελείται από τρεις κυματοειδής δίσκους, δύο μπροστά και έναν πίσω και διπίστονες δαγκάνες. Το σύστημα ABS διαθέτει τρεις επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.
Οι εντυπωσιακές ζάντες έχουν διάσταση 18 ίνστες μπροστά και 17 ίντσες πίσω. Είναι κατασκευασμένες από ελαφρύ κράμα αλουμινίου για μείωση του βάρους και προσδίδουν παράλληλα υψηλή ανθεκτικότητα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli MT60.
Στον στάνταρ εξοπλισμό του Rockstar περιλαμβάνονται μεγάλη οθόνη LCD, φωτιστικά σώματα LED.
Η τιμή του Rockstar 500 είναι 5.995 ευρώ και στην χώρα μας αναμένεται τον Ιούλιο του 2021.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 471cc |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ | 2 Παράλληλοι / 8 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | EFI BOSCH |
ΙΣΧΥΣ | 43 ps/8500 rpm |
ΡΟΠΗ | 40.5 Nm/6500 rpm |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | 2 Κυματοειδείς Δίσκοι 300 mm με διπίστονες Δαγκάνες Nissin |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Κυματοειδής Δίσκος 240 mm με διπίστονη Δαγκάνα Nissin |
ABS | 2κάναλο με 3 επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) | Ανεστραμμένο Πιρούνι KAYABA (195mm / Ø41mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) | Monoshock KAYABA (80mm) |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/80-18 Τubeless Radial PIRELLI |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 160/60-17 Τubeless Radial PIRELLI |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | 6 Ταχύτητες |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) | 2110mm x 895mm x 1145mm |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 805mm |
ΒΑΡΟΣ (ΚΕΝΗ) | 194 kg |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ | 18.0 lt |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 3.9 l/100km |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.