11.06.2021
To Honda RS150R είναι ένα σπορ παπί το οποίο κυκλοφορεί μόνο στις αγορές της Ασίας. Στη Μαλαισία, οι μηχανικοί ενός φημισμένου συνεργείου που ειδικεύεται στις custom μετατροπές, άφησαν τη φαντασία τους να οργιάσει
Κείμενο: Μένιος Κατής
Μεταμόρφωσαν το δημοφιλές παπί της Honda σε μικρό αδερφό της αγωνιστικής RC213V που έχουν στη διάθεσή τους οι Marc Marquez - Pol Espargaro της Repsol Honda στα MotoGP.
Αυτό το εξωπραγματικό παπί που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι δημιούργημα του διάσημου συνεργείου Big Wheel Gang (ή GTB) και κατασκευάστηκε για πελάτη!
Και δεν είναι μόνο τα αγωνιστικά χρώματα που προσδίδουν racing αίσθηση στο RS150R. Οι παρεμβάσεις που έχουν γίνει από τους ανθρώπους του GTB είναι πολλές και εντυπωσιακές. Απ’ το μονόμπρατσο ψαλίδι του VFR 800 (!), μέχρι τους τροχούς 17 ιντσών με τα ελαστικά για πίστα, το πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Ohlins, τα φρένα της Brembo, το σύστημα εξάτμισης. Το κερασάκι στην τούρτα είναι τα αεροδυναμικά βοηθήματα που τοποθετήθηκαν στο εμπρόσθιο τμήμα του φέρινγκ παραπέμποντας στα πτερύγια που έχουμε συνηθίσει πλέον να βλέπουμε στις μοτοσυκλέτες των MotoGP.
To Honda RS150R παραγωγής τροφοδοτείται από έναν μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα που αποδίδει 15.4 hp @ 9.000 σ.α.λ. και 1.4 kgm @ 6.500 σ.α.λ. Διαθέτει συμπλέκτη και κιβώτιο έξι σχέσεων, ενώ το βάρος του δεν ξεπερνά τα 120 κιλά.
Αυτά για τη συμβατική έκδοση. Γιατί για την έκδοση GTB RCV Replica, δεν γνωρίζουμε τι παρεμβάσεις μπορεί να έχουν οι μηχανικοί του συνεργείου. Εκ πρώτης όψεως πάντως θεωρείται εξαιρετικά απίθανο αυτή η κατασκευή να αποδίδει μόνο 15 αλογάκια...
Επικεφαλής του project είναι ο Rudy Norman ο οποίος μιλώντας στην ιστοσελίδα paultan.org ανέφερε μεταξύ άλλων: «Κρατήσαμε αυτούσιο το πλαίσιο για να αποφύγουμε τυχός μπλεξίματα με τις αρχές. Ωστόσο όλα τα υπόλοιπα έχουν τροποποιηθεί ή αντικατασταθεί ή κατασκευαστεί εξ' αρχής για να ταιριάζουν σε μια μοτοσυκλέτα της GTB». H μεγαλύτερη πρόκληση για τον Norman ήταν το μοντάρισμα του μονόμπρατσου ψαλιδιού από VFR 800: «Η αλήθεια είναι ότι έμεινα πολλές νύχτες ξάγρυπνος προσπαθώντας να βρω μια λύση για να το ταιριάξω στο πλαίσιο, να διατηρήσω τη γεωμετρία και πέρα από λειτουργικό, να είναι και όμορφο. Τελικά με κάποιο τρόπο τα καταφέραμε!».
Το συγκεκριμένο project κατασκευάστηκε για πελάτη και πριν παραδοθεί, ο Norman μαζί με τον Μαλαισιανό αναβάτη αγώνων Azlan Shah είχαν την ευκαιρία να το δοκιμάσουν σε πίστα καρτ.
«Μετά από κάποιους γύρους στην πίστα συνειδητοποιήσαμε πως η οδήγηση του GTB RCV replica δεν θυμίζει τίποτα απ' ότι έχουμε οδηγήσει μέχρι σήμερα»...
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.