Σοκάρει ιταλικό σποτ οδοντικού νήματος με πρωταγωνιστές μοτοσυκλετιστές

Ευτυχώς το video αποσύρθηκε


07.06.2021

Θύελλα αντιδράσεων προκάλεσε ένα πρόσφατο τηλεοπτικό σποτ της ιταλικής εταιρείας Geldis, η οποία επέλεξε έναν προβοκατόρικο και άκρως επικίνδυνο τρόπο για να διαφημίσει το νέο της οδοντικό νήμα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το story διαδραματίζεται σε ένα δάσος, με δύο τύπους που λες και ξεπήδησαν από ταινία σπλάτερ, να τοποθετούν το οδοντικό νήμα τεντωμένο ανάμεσα σε δύο δέντρα, περιμένοντας τα επόμενα θύματά τους.

Στιγμές μετά, το σημείο προσεγγίζει μια μοτοσυκλέτα με ένα ζευγάρι, που ανέμελο κάνει τη βόλτα του στη διαδρομή. Το οδοντικό νήμα που θυμίζει μεταλλικό νήμα-ξυράφι, είναι τοποθετημένο στο ύψος του κεφαλιού των αναβατών, που περνούν από το σημείο χωρίς να χουν ιδέα τι τους περιμένει...

Στο φινάλε του σποτ εμφανίζεται το σλόγκαν το οποίο αναφέρει χαρακτηριστικά «χρησιμοποιήστε το με το σωστό τρόπο» τη στιγμή που οι δύο psycho τύποι γελούν.

Με αυτό το άκρως προκλητικό και προσβλητικό σποτ, η εταιρεία βρέθηκε στο επίκεντρο, πέτυχε το buzz που ήθελε, έγινε viral, αλλά για τον εντελώς λάθος λόγο.

Το video που δημοσιεύτηκε στο youtube και προβλήθηκε ακόμα και από κανάλια της ιταλικής τηλεόρασης, προκάλεσε την οργή του κοινού και δη των μοτοσυκλετιστών, αλλά και την παρέμβαση της ιταλικής μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας (FMI), που εξέδωσε σχετική ανακοίνωση απειλώντας τους άμεσα εμπλεκόμενους με μηνύσεις.

«Το σοβαρό και απαράδεκτο γεγονός είναι ότι πολλοί μοτοσυκλετιστές δυστυχώς έχουν πέσει θύματα ανάλογων συμπεριφορών με καλώδια και μεταλλικά νήματα που τοποθετούνται ως παγίδες για να εμποδίσουν την διέλευση από κάποια σημεία, με σοβαρές έως και ολέθριες συνέπειες», ανέφερε μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή της. «Για τον λόγο αυτό και για το θλιβερό μήνυμα που μεταδίδεται, η FMI σκοπεύει να προειδοποιήσει την εταιρεία που δημιούργησε το διαφημιστικό αλλά και την ίδια την κατασκευάστρια του προϊόντος που το ενέκρινε, διατηρώντας παράλληλα το δικαίωμα παρέμβασης σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές και με βάση τα όσα προβλέπονται από το νόμο», κλείνει η ανακοίνωση.

Λαμβάνοντας υπόψη τις αντιδράσεις και την οργή του κόσμου, η εταιρεία υποχρεώθηκε να αποσύρει άρον άρον το διαφημιστικό της. Μπορείτε να το δείτε ακόμη στην ιστοσελίδα του moto.it

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν πρόκειται για δημιούργημα Ιαπώνων αλλά Ευρωπαίων και μάλιστα Ελβετών
Η Yamaha Motor Europe παρουσίασε τo τελευταίο project της custom σειράς Yard Built με τον τίτλο «Back to the Paddock», στο διάσημο φεστιβάλ Wheels & Waves στο Biarritz της Γαλλίας
Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή
Οι Ιταλοί αποκάλυψαν πλήρως το Hyperscooter στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής και το online σύστημα πρoπαραγγελιών άνοιξε με πολλές από τις 700 μονάδες να έχουν ήδη πωληθεί

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.