Honda CRF450R 2022: Μικρές αναβαθμίσεις για τον Πρωταθλητή
Βασισμένο στην μοτοσυκλέτα του Tim Gajser
26.05.2021
Μετά τις ριζικές αλλαγές του που υπέστη πέρσι το CRF450R (MY2021), η Honda προχωρά φέτος σε μικρές αναβαθμίσεις για το μοντέλο 2022
Το CRF450R αποτελεί σημείο αναφοράς στο παγκόσμιο Μotocross τα τελευταία χρόνια με τον 24χρονο Σλοβένο Tim Gajser να έχει κατακτήσει τα δύο τελευταία Πρωταθλήματα (2019 & 2020).
Για το μοντέλο του 2022 το HRC έχει εστιάσει πάνω σε λεπτομέρειες που θα κάνουν το «καθαρόαιμο» ακόμα καλύτερο.
Οι βελτιώσεις επικεντρώνονται στις νέες ρυθμίσεις της ECU που συνδράμουν στην πιο ομαλή οδηγισημότητα, όπως επίσης και σε νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων της Showa που συμβάλουν στη βελτίωση της απόσβεσης ισορροπίας μεταξύ του εμπρός και του πίσω μέρους. Το πλαίσιο παραμένει ίδιο και είναι παρόμοιο με εκείνο της αγωνιστικής CRF450RW του Gajser, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς υγρά είναι στα 105.8 κιλά.
Το σύστημα HSTC (Honda Selectable Torque Control) συντελεί στην εξάλειψη του σπιναρίσματος του πίσω τροχού και στη μεγιστοποίηση της πρόσφυσης, ενώ ρυθμίζεται ως προς τρία επίπεδα.
Στο επίπεδο 1 παρεμβαίνει πιο ελαφριά και μετά από μεγαλύτερο χρονικό διάστημα - χρήσιμο για τη μείωση του σπιναρίσματος και τη διατήρηση του ελέγχου στις σφιχτές στροφές.
Στο επίπεδο 3 το σύστημα επεμβαίνει γρηγορότερα και πιο δυνατά και επομένως είναι χρήσιμο σε πιο ολισθηρές, λασπώδεις συνθήκες.
Στο επίπεδο 2 προσφέρει ένα ενδιάμεσο σημείο μεταξύ 1 και 3 όσον αφορά στην ταχύτητα και στη δύναμη της παρέμβασης.
Παράλληλα, υπάρχει και η επιλογή απενεργοποίησης του συστήματος.
Όταν ο κινητήρας τίθεται σε λειτουργία, το σύστημα χρησιμοποιεί τις τελευταίες επιλεγμένες ρυθμίσεις.
Σε ό,τι αφορά στο Launch Control, ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρία επίπεδα.
Level 3: 8.250 σ.α.λ., λασπώδεις συνθήκες / αρχάριος.
Level 2: 8.500 σ.α.λ., στεγνές συνθήκες/μέσου επιπέδου αναβάτης
Level 1: 9.500 σ.α.λ., στεγνές συνθήκες/έμπειρος αναβάτης
Τέλος, ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και τον τρόπο απόδοσης του κινητήρα μέσω τριών διαθέσιμων χαρτογραφήσεων. Αυτό γίνεται μέσω του συστήματος Engine Mode Select Button (EMSB) και τα διαθέσιμα επίπεδα είναι τα εξής:
Mode 1: Στάνταρ απόδοση
Mode 2: Ομαλή απόδοση
Mode 3: Επιθετική απόδοση
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.