Ένα Honda Ascot FT500 του '82 μετατρέπεται σε πανέμορφο Street Tracker
Οι Αμερικάνοι δίνουν ζωή σε ένα παρατημένο Ascot
14.05.2021
Υπάρχει μια φράση που καταφέρνει να συνδυάσει πράγματα που αν το καλοσκεφτείς είναι αταίριαστα μεταξύ τους. «Τα σκουπίδια κάποιων είναι θησαυρός για άλλους», λέει. Και το παράδοξο είναι ότι ισχύει!
Κείμενο: Μένιος Κατής
Έχοντας αυτό κατά νου οι άνθρωποι της αμερικανικής MotoRelic αποφάσισαν να δώσουν μια δεύτερη ζωή σε ένα παρατημένο Honda Ascot FT500 του 1982.
Ένα μοντέλο που από αισθητικής άποψης δεν είχε κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον, γεγονός που αποτυπώθηκε και στις πενιχρές πωλήσεις του.
Μόνο που ο Sean Skinner και η ομάδα του το αγκάλιασαν, το φρόντισαν και του έδωσαν μια δεύτερη ευκαιρία, μετατρέποντάς το σε ένα πανέμορφο Street Tracker που κάθε άλλο παρά αδιάφορο σε αφήνει.
Για να φτάσουμε βέβαια σε αυτό το αποτέλεσμα, χρειάστηκε φαντασία, μεράκι και αρκετές εργατοώρες.
To βάρος των μηχανικών έπεσε πάνω στο πλαίσιο καθώς χρειάστηκε να προβούν σε μια σειρά μετατροπών ώστε να αλλάξει η γεωμετρία της κατασκευής, αλλά και να τοποθετηθεί το νέο χειροποίητο υποπλαίσιο με την σέλα από βινύλιο, την ουρά και τα πλαϊνά πάνελς από αλουμίνιο.
Στη θέση του παλιού ρεζερβουάρ τοποθετήθηκε ένα νέο, το οποίο προέρχεται από Suzuki TS250. Χρειάστηκε βέβαια να γίνουν κάποιες τροποποιήσεις ώστε να μπορέσει να εφαρμόσει στο πλαίσιο.
Στη συνέχεια ανέλαβε δράση η ομάδα της Homeward Bound Cycles που έβαψε το ρεζερβουάρ στα κλασσικά αγωνιστικά χρώματα του HRC (λευκό, κόκκινο, μπλε).
Ο τετράχρονος μονοκύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας των 497 κ. εκ. που απέδιδε 34.06 hp @ 6.200 σ.α.λ και 41.0 Nm ροπής @ 5.000 σ.α.λ. υπέστη πλήρη ανακατασκευή και βάφτηκε. Τοποθετήθηκαν νέες φλάντζες, νέα μπουλόνια από ανοξείδωτο ατσάλι και νέο σύστημα εξάτμισης που κατασκευάστηκε inhouse από την MotoRelic με universal τελικό. Παράλληλα, τοποθετήθηκε αλουμινένια προστατευτική ποδιά κάρτερ, ενώ τα πίσω αμορτισέρ αντικαταστάθηκαν από νέα, πλήρως ρυθμιζόμενα.
Οι τροχοί παρέμειναν αυτούσιοι, βάφτηκαν σε χρυσό χρώμα και «φόρεσαν» ελαστικά της Shinko. Το χρυσό το συναντάμε και σε λεπτομέρειες που υπάρχουν τόσο στο ρεζερβουάρ όσο και σε άλλες επιφάνειες της μοτοσυκλέτας.
Την συνολική εικόνα έρχεται να συμπληρώσει η χειροποίητη τετράγωνη βάση στο εμπρόσθιο τμήμα της μοτοσυκλέτας, πάνω στην οποία βρίσκονται σε κάθετη διάταξη τα δύο μικρά φωτιστικά σώματα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.