Το νέο sport naked 500 κ. εκ. της Gaokin που μπορεί να έρθει στην Ευρώπη ως Brixton
Με το πλαίσιο και τον κινητήρα του Crossfire
14.05.2021
Η Chongqing Gaokin Industry Co. ιδρύθηκε το 2006. Είναι κινεζική εταιρεία που κατασκευάζει κινητήρες, μοτοσυκλέτες για την ίδια αλλά και για άλλες μάρκες, καθώς επίσης και συστήματα μετάδοσης
Κείμενο: Μένιος Κατής
Η εν λόγω εταιρεία συνεργάζεται μεταξύ άλλων και με την Brixton, τη μπράντα που ανήκει στο KSR group. Κατασκευάζει τις μοτοσυκλέτες της και τις πουλάει στην κινεζική αγορά με τα δικά της λογότυπα (Gaokin).
Για παράδειγμα το Brixton Crossfire X διατίθεται στην αγορά της Κίνας ως GK500.
Προς τι όλη αυτή η εισαγωγή;
Η Gaokin κατέθεσε πρόσφατα στις αρμόδιες αρχές της Κίνας κάποια σχέδια ενός νέου μοντέλου με ονομασία GK500-2, προκειμένου να λάβει έγκριση τύπου. Πρόκειται για ένα sport naked μοντέλο που εφοδιάζεται με 2κύλινδρο παράλληλο κινητήρα 500 κ. εκ. Λόγω των στενών δεσμών των δύο εταιρειών είναι φυσικό κι επόμενο να σκεφτεί κανείς ότι το νέο αυτό μοντέλο θα κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη με τα λογότυπα της Brixton.
Τα σχέδια του νέου μοντέλου έφερε στη δημοσιότητα η ιστοσελίδα bennetts.co.uk, η οποία αναφέρει μεταξύ άλλων πως ο κινητήρας του αποτελεί αναβαθμισμένη έκδοση εκείνου που τροφοδοτεί το Crossfire. Πρόκειται για τον GK Gaokin 500, έναν υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά, με δύο εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, 486 κ.εκ. και μέγιστη ισχύ 50 ίππων και 4,4 kgm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας αντλεί την έμπνευσή του από την μονάδα που έχει αναπτύξει η Honda για τη σειρά CB 500.
Στην περίπτωση του επερχόμενου GK500-2 η Gaokin έχει προχωρήσει σε κάποιες αλλαγές στα σωθικά του μοτέρ, που εντοπίζονται στη χύτευση των κυλίνδρων και της κεφαλής.
Από κει και πέρα, η νέα μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί ένα ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο παρόμοιο με εκείνο του Crossfire, αν και μεγάλο μέρος του είναι κρυμμένο πίσω από πλαστικά πάνελ.
Το πιρούνι μοιάζει να είναι της ΚΥΒ, μια επιλογή ιδιαίτερα δημοφιλής για τις «made in China» μοτοσυκλέτες, ενώ σε ό,τι αφορά στο σύστημα πέδησης, το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί συμβατικές δαγκάνες με κυματιστά δισκόφρενα, σε αντίθεση με το Crossfire που διαθέτει ακτινικές δαγκάνες με συμβατικά δισκόφρενα. Διαφορετικοί είναι και οι τροχοί 17 ιντσών.
Γενικότερα η αισθητική της νέας μοτοσυκλέτας παραπέμπει σε ένα γυμνό με σπορ εμφάνιση, με τους μπροστινούς προβολείς να έχουν διάταξη που θυμίζει ανάλογη με του GSX-S1000 του 2021.
Αναμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις για το αν το νέο μοντέλο της Gaokin θα έρθει και προς τα μέρη μας με τα λογότυπα της Brixton ή της Motron, του νέου brand που έχει προστεθεί στη φαρέτρα του KSR group.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.