Royal Enfield Yoddha: Το Classic 500 σε νέες «πολεμικές» περιπέτειες

Από τη Neev Motorcycles


26.04.2021

Τα μοντέλα της Royal Enfield πουλάνε σαν... ζεστό ψωμί στην Ινδία και ένας από τους σημαντικότερους λόγους που τα καθιστά τόσο διμοφιλή είναι οι δυνατότητες εξατομίκευσης που προσφέρουν

 

Κείμενο: Μένιος Κατής

Για τον λόγο αυτό άλλωστε έχει αναπτυχθεί μια τεράστια αγορά after-market αξεσουάρ, όχι μόνο στην Ινδία, αλλά γενικότερα στις χώρες της Ασίας, που δίνει την ευκαιρία στους ιδιοκτήτες μοντέλων της εταιρείας να τα διαμορφώσουν όπως ακριβώς επιθυμούν.

Έχουμε δει κάποιες εντυπωσιακές μεταμορφώσεις μοντέλων της ινδικής μάρκας, όπως για παράδειγμα το Continental GT650 της Partridge Design (διαβάστε εδώ) ή το SG 411 της Smoked Garage που βασίζεται στο Himalayan. (διαβάστε εδώ).

Άλλη μια άκρως ενδιαφέρουσα περίπτωση αποτελεί η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις φωτογραφίες. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, πρόκειται για ένα Royal Enfield Classic 500! (διαβάστε εδώ)

Royal Enfield Yoddha 6

Η Neev Motorcycles όμως το μεταμόρφωσε σε έναν πραγματικό πολεμιστή όπως άλλωστε υποδηλώνει και η ονομασία του: Yoddha.

Όπως μπορείτε να καταλάβετε το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το Classic 500, με τους μηχανικούς του συνεργείου να ξοδεύουν αρκετές εργατοώρες για την μεταμόρφωση. Η όψη έχει αλλάξει άρδην, χάρη στους διπλούς προβολείς, στο ανάποδο πιρούνι και στο φλατ τιμόνι.

Το μυώδες ρεζερβουάρ αποτελεί χειροποίητη κατασκευή, όπως επίσης και το μονόσελο, ενώ έχει τοποθετηθεί νέο ψαλίδι που συνδυάζεται με αμορτισέρ monoshock. Στο κάτω μέρος του μονόσελο εδράζεται μια λωρίδα LED που λειτουργεί ως στοπ. Το νέο σύστημα εξάτμισης με τους ευμεγέθεις σωλήνες από ανοξείδωτο ατσάλι καταλήγει σε ένα «κοντό» τελικό ελεύθερης ροής.

Royal Enfield Yoddha 2

Το Yoddha πατά πάνω σε aftermarket αλουμινένιους τροχούς 17 ιντσών, στους οποίους έχουν τοποθετηθεί ελαστικά διαστάσεων 110/60 μπροστά και 190/50 πίσω. Στο ρεζερβουάρ δεσπόζει η όψη ενός Σπαρτιάτη πολεμιστή, ενώ τη δική τους νότα στο μαχητικό πνεύμα της μοτοσυκλέτας προσθέτουν τα πλαϊνά πάνελς.

Το τελικό αποτέλεσμα δημιουργεί μεγάλες προσδοκίες. Η αλήθεια είναι όμως πως δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Και αυτό διότι δεν έχει γίνει καμία αναβάθμιση στον «αναιμικό» κινητήρα, πέρα από το νέο -εντυπωσιακό κατά τα άλλα- σύστημα εξάτμισης. Θυμίζουμε ότι το Classic 500 τροφοδοτείται από έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 499 κ. εκ. που αποδίδει 27.57 hp @ 5.250 σ.α.λ και 41.3 Nm ροπής @ 4.000 σ.α.λ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
Μπορεί στην Ευρώπη να έχουμε να το δούμε πάνω από 20 χρόνια, αυτό δεν σημαίνει πως η Yamaha δεν το παράγει
Στο άμεσο μέλλον η BMW θα χρησιμοποιήσει τόσο τον νέο boxer των 1300 κ.εκ. όσο και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πολλά από τα μοντέλα της σειράς R
Η Κινέζικη εταιρεία προσθέτει ένα μοντέλο σε μία από τις εμπορικές κατηγορίες scooter

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.