Νεα Μοντελα

DR Moto: Αγωνιστική ρέπλικα με γονίδια από MotoGP

Με κινητήρα R1


01.03.2021

H DR Moto είναι μια βρετανική εταιρεία που ιδρύθηκε το 2012 και έθεσε ως στόχο το σχεδιασμό και την κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας προδιαγραφών MotoGP, για όσους λατρεύουν την οδήγηση στην πίστα

Κείμενο: Μένιος Κατής

«Το όραμά μας ήταν να φέρουμε την τεχνολογία και τις επιδόσεις των MotoGP σε μια μοτοσυκλέτα για τον απαιτητικό και ενθουσιώδη αναβάτη», αναφέρει η εταιρεία χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα της. Δυο χρόνια αργότερα, η μοτοσυκλέτα την οποία σχεδίασε ο πρώην αρχισχεδιαστής του Team Roberts, Barry Ward, ήταν έτοιμη.

H μοτοσυκλέτα της DR Moto κατασκευάστηκε με βάση τα δεδομένα και τους κανονισμούς της κατηγορίας CRT (Claiming Rule Teams), η οποία αποτέλεσε κομμάτι της ιστορίας της κορυφαίας κατηγορίας των MotoGP, παρά το γεγονός ότι έμεινε μόλις για δύο χρονιές (2012 και 2013). Στην εν λόγω κατηγορία που είχε ως στόχο να προσεγγίσει περισσότερες ιδιωτικές ομάδες λόγω του χαμηλού κόστους, οι μοτοσυκλέτες που συμμετείχαν συνδύαζαν πρωτότυπα πλαίσια με κινητήρες που βασίζονταν σε εκείνους μοντέλων  παραγωγής.

dr moto3

Η DR Moto επέλεξε να χρησιμοποιήσει τον τετράχρονο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 1.000 κ. εκ. της Yamaha R1 του 2014, ο οποίος απέδιδε τότε 182 hp. Έπειτα από τις αναβαθμίσεις των μηχανικών, η απόδοση του μοτέρ «ξεπερνούσε τους 200 hp στον τροχό», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία. Από κει και πέρα, το πλαίσιο όπως και το ψαλίδι από αλουμίνιο κατασκευάστηκαν σε μηχάνημα CNC. Το πακέτο των αναρτήσεων περιλαμβάνει πιρούνι της Ohlins FG 386 CRT και αμορτισέρ Öhlins TTX36 MotoGP. Η εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος είχε ως αποτέλεσμα το βάρος της κατασκευής να μην ξεπερνά τα 160 κιλά (χωρίς υγρά). Στο κομμάτι των ηλεκτρονικών, η DR Moto εξόπλισε τη μοτοσυκλέτα της με ECU Motec M1 και την προίκισε με traction control, σύστημα αντί-σούζας, Fly-by-wire γκάζι, GPS, καθώς επίσης και Quick Shifter. Οι ζάντες 16,5 ιντσών είναι κατασκευασμένες από μαγνήσιο και προέρχονται από την ιταλική Marchesini. Μπροστά υπάρχουν δύο ανθρακονημάτινα δισκόφρενα 320 mm που συνδυάζονται με τετράεμβολη δαγκάνα της Brembo, ενώ πίσω χρησιμοποιείται ατσάλινος δίσκος 160 mm και διπίστονη δαγκάνα της Brembo. Η μοτοσυκλέτα δεν διαθέτει σύστημα ABS.

H CRT ρέπλικα της DR Moto προορίζεται μόνο για χρήση στην πίστα και η τιμή της ξεπερνά τα 100.000 ευρώ.

dr moto4

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε μια εποχή που τα σύνορα της αυτοκινητοβιομηχανίας γίνονται ολοένα και πιο ρευστά, τίποτα δεν προκαλεί πια έκπληξη όταν βλέπουμε νέες ασιατικές εταιρείες να αντλούν έμπνευση —και όχι μόνο— από ιστορικά ευρωπαϊκά ή ιαπωνικά πρότυπα
Στο Athens Moto Hall, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά ένα εντυπωσιακό δημιούργημα που σηματοδοτεί την είσοδο της QJMOTOR στο υψηλότερο τεχνολογικά επίπεδο της μοτοσυκλετιστικής σκηνής
Υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες που δεν ξεχνάς ποτέ. Όχι γιατί ήταν οι ταχύτερες, ούτε επειδή κέρδισαν τα πιο πολλά πρωταθλήματα. Αλλά γιατί κουβαλούν μέσα τους μια εποχή
Η Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) προσφέρει το ρετρό μοντέλο σε νέα χρώματα, αισθητικές αλλαγές και συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών της Ινδίας (OBD-2B)

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.