O Ιταλός καθηγητής που ετοιμάζεται για τον γύρο του κόσμου με μια Kawasaki Versys X-300

Για ποιους λόγους επέλεξε το adventure της Kawasaki


26.02.2021

O Maurizio Pistore είναι καθηγητής φυσικής αγωγής και λάτρης της μοτοσυκλέτας και των ταξιδιών

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το 2012 πραγματοποίησε τον γύρο του κόσμου με ένα τρίκυκλο scooter Quadro. Χρειάστηκε 331 ημέρες για να περάσει από τις πέντε Ηπείρους και να διασχίσει 41 χώρες.

Τώρα, ετοιμάζεται να ξανακάνει τον γύρο του κόσμου, αυτή τη φορά στη σέλα μιας Kawasaki Versys X-300 Adventure. To project ονομάζεται «All around the world two» και αυτή τη φορά το ταξίδι αναμένεται να κρατήσει περίπου 400 μέρες στη διάρκεια των οποίων ο Ιταλός καθηγητής θα καλύψει κατά προσέγγιση 100.000 χιλιόμετρα ταξιδεύοντας στις πέντε Ηπείρους και περνώντας από 61 χώρες.
Η περιπέτεια του Ιταλού μοτοσυκλετιστή αναμένεται να ξεκινήσει τον ερχόμενο Ιούλιο και βάσει του πλάνου το πρώτο κομμάτι του ταξιδιού θα διεξαχθεί στη Μέση Ανατολή, στην Ασία, στις χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης και στην Ιαπωνία.

Maurizio Pistore Giro del Mondo 4

Το δεύτερο κομμάτι θα εστιάσει στην Αμερικανική Ήπειρο. Αρχικά θα ταξιδέψει στις ΗΠΑ, εν συνεχεία στην Κεντρική Αμερική και θα ολοκληρώσει την περιήγησή του στις χώρες της Λατινικής Αμερικής.
Θα ακολουθήσει η Αυστραλία και στη συνέχεια η Αφρική, ξεκινώντας από τον νότο και φθάνοντας στο βορρά. Το ταξίδι θα ολοκληρωθεί με το πέρασμα στην Ευρώπη και την επίσκεψη σε Ισπανία, Πορτογαλία και Γαλλία πριν την επιστροφή στην πατρίδα.

Η Kawasaki Versys X-300 Adventure η οποία θα τον συντροφεύσει σε αυτήν την περιπέτεια, χρησιμοποιεί έναν 2κύλινδρο παράλληλο, υγρόψυκτο κινητήρα 296 κ. εκ. που αποδίδει 40 hp @ 11,500 σ.α.λ. και 25.7 Nm ροπής @ 10.000 σ.α.λ. Διαθέτει ρεζερβουάρ χωρητικότητας 17 λίτρων και το βάρος της είναι 175 κιλά (πλήρης υγρών).

«Έψαχνα μια μοτοσυκλέτα χαμηλή (845 mm ύψος σέλας) ώστε να μπορώ να την ελέγχω καλύτερα όχι στις μεγάλες διαδρομές, αλλά όταν είμαι σταματημένος ή όταν βρίσκομαι σε πάρκινγκ. Μερικές φορές πέφτεις συχνότερα όταν είσαι ακίνητος!», σημειώνει ο Ιταλός ταξιδευτής με χιούμορ. «Ήθελα λοιπόν μια μοτοσυκλέτα που να έχει μικρό βάρος και τα 170 κιλά της X-300 Adventure σε σχέση με τα 50 επιπλέον των μεγάλων ψευδο-enduro είναι σημαντική διαφορά.

Maurizio Pistore Giro del Mondo 2

Ήθελα επίσης να έχει ακτινωτούς τροχούς και τουλάχιστον 19άρη πίσω τροχό. Το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων δεν είναι αρκετό, είναι όμως μεγαλύτερο από του ανταγωνισμού. Θα έχω μαζί μου και δύο πρόσθετα δοχεία καυσίμου 5 λίτρων το καθένα που μου παρέχει η Acebris. Δεν είναι μοτοσυκλέτα enduro ωστόσο είναι ευέλικτη και μου επιτρέπει να κινηθώ ακόμα και σε χωμάτινες επιφάνειες. Ανέκαθεν το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελούσε την πρώτη μου επιλογή και είμαι πολύ χαρούμενος που η Kawasaki μου διέθεσε ένα για να πραγματοποιήσω το ταξίδι μου».

Από την πλευρά του ο Sergio Vicarelli της Kawasaki Motors Europe N.V., τόνισε: «Mε το που λάβαμε το αίτημα του Maurizio, το αποδεχθήκαμε με ενθουσιασμό. Είμαστε περήφανοι που θα τον συντροφεύσει σε αυτήν την περιπέτεια το δικό μας Versys X-300 Adventure».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.