Η Ducati Panigale V4S είναι μόλις 2,2" πιο αργή από την D16 GP21! (2)
Με αναβάτη τον Michelle Pirro
15.02.2021
Στην πίστα της Jerez για «team building» οι αναβάτες της Ducati που ενθουσιάστηκαν με την Panigale V4S
Κείμενο: Μένιος Κατής
Στην πίστα της Jerez βρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες όλοι οι αναβάτες που φέτος θα αγωνιστούν στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP με μοτοσυκλέτες της Ducati. Η συγκέντρωση αυτή έγινε με σκοπό το «team building» που αποτελεί μια προσφιλή συνήθεια των εταιρειών γενικότερα ώστε οι υπάλληλοι μέσα από μια σειρά από δραστηριότητες να έρθουν πιο κοντά και να αποκτήσουν μια καλύτερη επικοινωνία τόσο μεταξύ τους όσο και με υψηλόβαθμα στελέχη.
Έτσι, λοιπόν, στην πίστα της Ανδαλουσίας βρέθηκαν οι: Jack Miller - Francesco Bagnaia της Ducati Lenovo, Johann Zarco - Jorge Martin της Pramac Racing και Luca Marini - Enea Bastianini της Esponsorama Racing.
Μαζί τους και ο επίσημος δοκιμαστής της Ducati, Michelle Pirro που ήταν και ο μοναδικός που είχε την ευκαιρία να οδηγήσει την νέα αγωνιστική Desmosedici GP21.
Όταν οι καιρικές συνθήκες το επέτρεψαν, οι αναβάτες που θα εκπροσωπήσουν φέτος την μπολονέζικη μάρκα στα MotoGP, μπήκαν στην πίστα με τις Panigale V4S που είχαν στη διάθεσή τους και πραγματοποίησαν κάποιους γύρους. Μάλιστα, κάποια στιγμή βρέθηκαν να «κυνηγιούνται» με την «καθαρόαιμη» GP21, γεγονός που δεν έμεινε ασχολίαστο από τον CEO της μάρκας, Claudio Domenicali. Και αυτό γιατί οι χρόνοι που σημείωσαν οι αναβάτες με ένα μοντέλο παραγωγής ήταν πολύ κοντά σε αυτή της αγωνιστικής Ducati.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Domenicali ο καλύτερος χρόνος που έκανε ο Pirro με την GP21 ήταν 1'41".1, μόλις 2,2" ταχύτερος από τον καλύτερο χρόνο που σημειώθηκε με την Panigale V4S! Σημειώνεται δε πως και στις δυο περιπτώσεις χρησιμοποιήθηκαν slick ελαστικά της Michelin.
«Κάτι παραπάνω από δύο δευτερόλεπτα χωρίζουν τις ταχύτερες μοτοσυκλέτες του κόσμου από μια μοτοσυκλέτα που μπορείτε να αποκτήσετε από έναν τοπικό αντιπρόσωπο της Ducati! Πραγματικά εντυπωσιακό!», αναφέρει στην ανάρτησή του ο CEO της εταιρείας.
«Η πρώτη εντύπωση ήταν πολλοί ίπποι και πολύ διασκέδαση. Περίμενα πως θα ήταν μια μοτοσυκλέτα περισσότερο για τον δρόμο, αλλά αυτή είναι μια μοτοσυκλέτα για πίστα και αισθάνθηκα πολύ καλά», σχολίασε ο περσινός Πρωταθλητής της Moto2, Enea Bastianini.
Και δεν ήταν ο μόνος που ενθουσιάστηκε από την Panigale 4S.
«Ήταν μια πολύ καλή δοκιμή. Έκανα πολλούς γύρους και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Μου είχαν λείψει ορισμένες αισθήσεις και αυτές που βιώνεις στην Panigale V4S είναι παρόμοιες με αυτές που συναντάς όταν οδηγείς μοτοσυκλέτα των MotoGP», δήλωσε ο Πρωταθλητής της Moto2 του 2018, "Pecco" Bagnaia.
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι δηλώσεις του Luca Marini. «Απίστευτο συναίσθημα. Μετά από λίγους μήνες εκτός δράσης η επιστροφή πάνω σε μοτοσυκλέτα πάντα σου αφήνει διαφορετικές εντυπώσεις. Η Panigale V4 έχει εκπληκτική δύναμη. Διασκέδασα αρκετά, ελπίζω να την ξαναοδηγήσω σύντομα!».
Για την ιστορία, κάτω από φέρινγκ της Panigale V4S βρίσκεται o V4 των 1.103 κ.εκ., που είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5 και αποδίδει 214 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και 12,6 kgm στις 9.500 σ.α.λ. Το εν λόγω μοντέλο κοστίζει στη χώρα μας 32.800 ευρώ.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.