Akrapovič Racing Line (Carbon): Νέο σύστημα εξάτμισης για την Aprilia RS 660

Πληροί τις προδιαγραφές Euro5


28.01.2021

H Aprilia RS 660 αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα της ιταλικής μάρκας

Κείμενο: Μένιος Κατής

Πρόκειται για μια supersport μοτοσυκλέτα μεσαίας κατηγορίας που τροφοδοτείται με 2κύλινδρο παράλληλο κινητήρα απόδοσης 100 ίππων @ 10.500 σ.α.λ. και 67 Nm @ 8.500 σ.α.λ. Στην Ιταλία, μάλιστα, έχει θεσπιστεί το RS 660 Trofeo που φιλοδοξεί να αναδείξει τους μελλοντικούς σταρ των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Για τους λάτρεις των επιδόσεων, που επιθυμούν να αυξήσουν την απόδοση της ντίβας από το Noale χωρίς να χρειαστεί να παρέμβουν στον κινητήρα ή την ECU, η Akrapovič προσφέρει ένα νέο σύστημα εξάτμισης το οποίο ονομάζει Racing Line (Carbon).

Οι Σλοβένοι ισχυρίζονται ότι το νέο σύστημα είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις σε όλο το φάσμα των στροφών. Παράλληλα, επειδή υπάρχουν και νόρμες που πρέπει να τηρούνται, το νέο προϊόν πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, χωρίς να γίνονται υποχωρήσεις στον παραγόμενο ήχο που παραμένει απολαυστικός, σύμφωνα τουλάχιστον με την Akrapovič.

aprilia rs660 akrapovic 2

Το νέο σύστημα εξάτμισης Racing Line (Carbon) είναι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας υλικά. Το εξωτερικό περίβλημα του σιγαστήρα είναι από ανθρακόνημα, ενώ για την κατασκευή του υπόλοιπου συστήματος έχει χρησιμοποιηθεί ανοξείδωτος χάλυβας υψηλής ποιότητας.

Με τη χρήση των συγκεκριμένων υλικών η Racing Line (Carbon) είναι κατά 0.4 κιλά ελαφρύτερη από το εργοστασιακό σύστημα, ενώ στον τομέα των επιδόσεων, οι συγκριτικές δοκιμές που πραγματοποίησε η Akrapovič στο δυναμόμετρο, έδειξαν πως το νέο προϊόν προσφέρει επιπλέον 2.4 ίππους @ 11.200 σ.α.λ. και 3.6 Nm ροπής @ 4.550 σ.α.λ.

Και όλα αυτά, όπως αναφέρει η εταιρεία, χωρίς να υπάρξει συμβιβασμός στο ηχητικό αποτέλεσμα, με το σύστημα να παράγει ένα βαθύ και πλήρως αγωνιστικό soundtrack που δημιουργεί την εντύπωση πως πρόκειται για μοτοσυκλέτα μεγαλύτερου κυβισμού.

Η τοποθέτηση του νέου συστήματος εξάτμισης Akrapovič Racing Line (Carbon) γίνεται πολύ εύκολα, ενώ όπως τονίζει η εταιρεία, δεν απαιτείται επαναπρογραμματισμός της ECU.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Δεν πρόκειται για δημιούργημα Ιαπώνων αλλά Ευρωπαίων και μάλιστα Ελβετών
Η Yamaha Motor Europe παρουσίασε τo τελευταίο project της custom σειράς Yard Built με τον τίτλο «Back to the Paddock», στο διάσημο φεστιβάλ Wheels & Waves στο Biarritz της Γαλλίας
Το πρώτο scooter της Κινέζικης εταιρείας αποκαλύφθηκε και τα τεχνικά του χαρακτηριστικά τραβούν την προσοχή
Οι Ιταλοί αποκάλυψαν πλήρως το Hyperscooter στην έκδοση περιορισμένης παραγωγής και το online σύστημα πρoπαραγγελιών άνοιξε με πολλές από τις 700 μονάδες να έχουν ήδη πωληθεί

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.