Νεα Μοντελα

Ultraviolette F77: Έτοιμη για παραγωγή η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα των 4.000 ευρώ! (Video)

Ινδική και προσιτή


12.01.2021

Η Ultraviolette Automotive είναι μια ινδική start-up που εδρεύει στην πόλη Μπανγκαλόρ. Μέσα στο 2021 πρόκειται να λανσάρει στην εγχώρια αγορά την αμιγώς ηλεκτρική της πρόταση που ακούει στο όνομα F77

Κείμενο: Μένιος Κατής

Πρόκειται για μια naked ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με φουτουριστική εμφάνιση, η εξέλιξη της οποίας ξεκίνησε το 2015. Η παρουσίαση της F77 πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβρη του 2019 και τώρα η εταιρεία βρίσκεται στο τελικό στάδιο δοκιμών, με το μοντέλο παραγωγής να έρχεται μέσα στο έτος.

Στο project της Ultraviolette έχει πιστέψει η ινδική πολυεθνική TVS Motor Company (διαβάστε εδώ ρεπορτάζ του 2WO.gr) η οποία έχει επενδύσει μέχρι σήμερα πάνω από 3,5 εκατομμύρια ευρώ, αποκτώντας μάλιστα σημαντικό μερίδιο της εταιρείας, γεγονός που επισπεύδει τα πλάνα παραγωγής και εμπορικής διάθεσης της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας. Το πιο εντυπωσιακό βέβαια είναι η τιμή διάθεσής της στην αγορά της Ινδίας, η οποία σύμφωνα με τοπικά δημοσιεύματα αναμένεται να είναι γύρω στα 4.000 ευρώ!

Προ ημερών η Ultraviolette Automotive δημοσίευσε στο κανάλι της στο youtube ένα video με την ονομασία «Η πρώτη βόλτα του 2021» που δείχνει τον ιδρυτή και CEO της μάρκας Narayan Subramaniam να την οδηγεί σε μια διαδρομή περίπου 75 χιλιομέτρων από την Μπανγκαλόρ στο Ναντί Χιλς. Η βόλτα περιελάμβανε από οδήγηση στην πόλη και στον αυτοκινητόδρομο μέχρι οδήγηση σε ορεινές διαδρομές. Κι απ' ότι φάνηκε η F77 δεν αντιμετώπισε προβλήματα μεταφέροντας χωρίς προβλήματα δύο αναβάτες αλλά και δύο πλαϊνές βαλίτσες.

Τι γνωρίζουμε για την Ultraviolette F77;

Πρόκειται για μοτοσυκλέτα που στοχεύει στην μικρή κατηγορία με τους ανταγωνιστές της να είναι μοντέλα 250 και 300 κ.εκ. Εφοδιάζεται με κινητήρα που αποδίδει 25 kW (33.5hp) και 450 Nm ροπής στον τροχό (!). Ο ηλεκτροκινητήρας αποτελεί μέρος του πλαισίου και βρίσκεται τοποθετημένος χαμηλά, κάτω από τη θέση του οδηγού και πίσω από το χώρο που εδράζονται οι μπαταρίες. Η F77 εφοδιάζεται με τρεις αποσπώμενες μπαταρίες ιόντων-λιθίου συνολικής χωρητικότητας 4.2kWh.
Σύμφωνα με την εταιρεία, για μια πλήρη φόρτιση με συμβατικό φορτιστή απαιτούνται 5 ώρες, ενώ με τον φορητό ταχυφορτιστή της εταιρείας η διαδικασία ολοκληρώνεται σε μιάμιση ώρα. Η δε αυτονομία κυμαίνεται από 130 έως 150 χιλιόμετρα, αναλόγως τον τρόπο οδήγησης. Για όσους ανησυχούν για τη διάρκεια ζωής των μπαταριών, η Ultraviolette ισχυρίζεται ότι δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας καθώς οι μπαταρίες της αντέχουν 1.000.000 χιλιόμετρα.
Το βάρος της κατασκευής δεν ξεπερνά τα 158 κιλά με αποτέλεσμα οι επιδόσεις να είναι εντυπωσιακές για τα δεδομένα της μοτοσυκλέτας. Συγκεκριμένα, η F77 χρειάζεται 2,9 δευτερόλεπτα για επιταχύνει από στάση στα 60 km/h και 7,5 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 km/h,. Η δε τελική της ταχύτητα περιορίζεται στα 147 km/h.

Ultraviolette F77 4

Το πλαίσιο της F77 είναι ατσάλινο σωληνωτό, το οποίο όμως δεν είναι ορατό καθώς καλύπτεται από τα πλαϊνά φέρινγκ. και το βάρος της πλήρης υγρών είναι στα 158 κιλά. Στο κομμάτι των αναρτήσεων, μπροστά «φοράει» πιρούνι upside-down και πίσω μονό αμορτισέρ. Το ευμέγεθες ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και η αλήθεια είναι πως παραπέμπει σε μοτοσυκλέτα μεγαλύτερης κατηγορίας.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από 4πίστονι δαγκάνα και δίσκο 320mm με δικάναλο ABS μπροστά κι από μονό δίσκο πίσω 230mm. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης προβολείς LED και DRL και ψηφιακό πολυόργανο με οθόνη TFT 5 ιντσών, ενσωματωμένη sim card και ειδική εφαρμογή (app) για smartphone (σ.σ. για IOS & Android) η οποία παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον αναβάτη.

Σημειώστε επίσης πως ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να διαμορφώσει την απόδοση της μοτοσυκλέτας βάσει του δικού του οδηγικού στυλ σε περίπτωση που δεν τον ικανοποιούν τα τρία διαθέσιμα driving modes με τα οποία έρχεται η F77: Eco mode, Sport mode και Insane mode. H Ultraviolette F77 θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Lightning, Shadow και Laser , που θα διαφέρουν μόνο χρωματικά. Φαντάζεστε να έρθει κάποια στιγμή στην ευρωπαϊκή αγορά;


Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο το RSV4 διαθέτει και νέα εμφάνιση που συνδυάζει κλασσικά χρώματα Aprilia και πιο απλό σχεδιασμό που «πηγάζει» από το μικρό RS660
Στην Aprilia κατάφεραν να συμμορφώσουν τον πανίσχυρο V4 στην Euro5 εποχή, χωρίς να χάσουν ούτε έναν ίππο
Η πανδημία του Covid-19 άφησε το αποτύπωμά της στην παγκόσμια βιομηχανία αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας με τις εταιρείες ανά τον κόσμο να μετρούν απώλειες στον τομέα των πωλήσεων
Tα βλέπουμε να αγωνίζονται στο σκληροτράχηλο Rally Dakar. Δεν είναι ούτε μοτοσυκλέτες, ούτε αυτοκίνητα. Είναι οχήματα-εργαλεία που μπορούν να μεταφέρουν τους αναβάτες/επιβάτες σε δύσβατα εδάφη προσφέροντας παράλληλα και διασκέδαση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.