18.12.2020
Μετά τα Monkey και Super Cub, η ιαπωνική εταιρεία προτίθεται να ξαναφέρει στο προσκήνιο και το Dax
Πριν από μερικούς μήνες δημοσιογράφοι στην Ιαπωνία είχαν προβλέψει την αναβίωση του θρυλικού δίκυκλου, με το οποίο έμαθαν αρκετοί Έλληνες να οδηγούν. Για πρώτη φορά οι φήμες επιβεβαιώνονται καθώς η Honda κατοχύρωσε την ονομασία Honda ST125 στην Ευρώπη.
Το πρώτο Dax, που παρουσιάστηκε το 1969, κυκλοφόρησε σε εκδόσεις με ημι-αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων, με κινητήρες 50 ή 70 κ.εκ. ή με συμπλέκτη τεσσάρων, με μοτέρ 90 και 110 κ.εκ.. Η παραγωγή του σε διάφορες μορφές κράτησε μέχρι το 2000, με τους κινητήρες του να προέρχονται από τα «παπιά» της Honda. Αυτό που το έκανε να ξεχωρίζει ήταν το ενιαίο πλαίσιο, που ενσωμάτωνε το ρεζερβουάρ. Το τιμόνι τύπου Ape, οι μικροί τροχοί και η ψηλά τοποθετημένη εξάτμιση ολοκλήρωναν την εικόνα του Dax.
Όπως και ο προκάτοχός του θα βασίζεται στο Super Cub αλλά και στο Monkey. Ο κινητήρας θα είναι αερόψυκτος, μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. με 9,65 ίππους και 1,06 kgm ροπή.
Η Honda κατοχύρωσε και το όνομα Trailsport για τις Η.Π.Α., όπως έγινε το Dax στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.