Νεα Μοντελα

Norton Superlight SS: Υπερτροφοδοτούμενο super sport των 170 ίππων στην παραγωγή

Με πλαίσιο και υποπλαίσιο από ανθρακόνημα


11.12.2020

Με τα χρήματα της TVS, ένα προς ένα τα σχέδια της Norton υλοποιούνται

Το Norton Superlight SS, με το πλαίσιο από ανθρακονήματα, παρουσιάστηκε τον Νοέμβριο του 2019, αλλά το έργο «μπήκε στον πάγο» λίγους μήνες αργότερα όταν τα οικονομικά προβλήματα έφεραν την εταιρεία στο χείλος της καταστροφής. Μετά την εξαγορά από την ινδική εταιρεία TVS, η Norton έχει την υποστήριξη που χρειάζεται για να εκπληρώσει μερικές από τις «υποσχέσεις» της.Το Project Superlight SS με την εντυπωσιακή αναλογία ισχύος προς βάρος, παίρνει το δρόμο της παραγωγής στο άμεσο μέλλον.

Η βρετανική εταιρεία “τούρμπισε” το δικύλινδρο Superlight με την χρήση πλαισίου και υποπλαισίου από ανθρακόνημα έφτιαξε μια πανάλαφρη supersport. Το νέο πλαίσιο είναι 47% ελαφρύτερο από το αλουμινένιο και έτσι το βάρος της μοτοσυκλέτας μειώθηκε στα 153 κιλά (από 158) ενώ η ισχύς εκτοξεύθηκε στους 170 ίππους, σύμφωνα με τα όσα έχουν αφήσει να διαρρεύσουν οι Βρετανοί. Ο υπερτροφοδότης είναι Rotrex, γνωστής εταιρείας στον χώρο, η οποία διαθέτει κιτ για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα.

Για να «δικαιολογήσει» την τιμή του, εκτός από τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, θα είναι εξοπλισμένο με αναρτήσεις Ohlins, με πιρούνι NIX30 και αμορτισέρ TTX-GP και φρένα Brembo M50. Επίσης θα φέρει προηγμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικών, που θα ελέγχεται με IMU έξι αξόνων.

Στα σχέδια δείχνουν τον συμπιεστή να είναι τοποθετημένος πάνω από το κιβώτιο ταχυτήτων. Τροφοδοτείται με αέρα από την μπροστινή μεριά, όπως το Kawasaki H2, ενώ υπάρχει και μια δεύτερη εισαγωγή στην δεξιά μεριά του φέρινγκ που μεταφέρει καθαρό αέρα στον εναλλάκτη θερμότητας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H παρουσίασή τους δεν έγινε σε κάποια ιταλική πόλη, αλλά σε πολιτιστικό κέντρο της Σανγκάη παρουσία της Γενικής Προξένου της Ιταλίας στην Κινέζικη πόλη Tiziana D’ Angelo
Οι μοτοσυκλετιστές θα μπορούν να κινηθούν στην Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης σε περίπτωση κυκλοφοριακής συμφόρησης αρκεί να σέβονται δύο κανόνες
Μετά το 501-G που είδαμε στην EICMA 2023 ένα νέο μοντέλο παρουσιάστηκε σε έκθεση της Ασιατικής χώρας με πολύ ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά
Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.