Ducati Multistrada V4 2021: Αυτό είναι το κορυφαίο Multi (2 Video)
Περισσότερο Multistrada από ποτέ
05.11.2020
Μετά από ένα χρόνο αναμονής η ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα της ιταλικής εταιρείας φέρνει νέα δεδομένα τόσο στην σειρά Multistrada, όσο και στην κατηγορία crossover
Να ξεκαθαρίσουμε πως η μοτοσυκλέτα δεν έχει καμία σχέση με την δικύλινδρη έκδοση. Αυτό που παραμένει αναλλοίωτο – και καλά κάνει – είναι η εμφάνιση, που μας θύμισε στο μπροστινό μέρος το πρώτο Multistrada 1200. Και αυτό συμβαίνει γιατί είναι πιο «αιχμηρό», γεγονός που το κάνει πιο «αθλητικό». Όπως εξήγησε ο CEO της Ducati, Claudio Domenicali στην παρουσίαση, στο ρεζερβουάρ των 22 λίτρων οφείλεται το ότι η μοτοσυκλέτα είναι πιο ογκώδης μπροστά και πιο λεπτή πίσω. Το γεγονός αυτό κάνει τη μοτοσυκλέτα να δείχνει πιο συμπαγής.
Το Multistrada V4 διαθέτει έναν μοναδικό συνδυασμό, επιδόσεων, δυνατοτήτων και τεχνολογίας που προς το παρόν δεν συναντάται σε άλλη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας adventure και crossover. Τον Οκτώβριο του 2020 μάθαμε λεπτομέρειες για τον κινητήρα των 1.158 κ.εκ. που θα εξοπλίσει το Multistrada V4 και θα αποδίδει 170 ίππους. Για να μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια, εδώ μπορείτε να διαβάσετε για τον V4 Grandtourismo που δεν έχει δεσμοδρομικό σύστημα ελέγχου βαλβίδων και διαθέτει διαστήματα συντήρησης κάθε 60.000 χλμ., τα μεγαλύτερα σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Γύρω από αυτόν τον κινητήρα η Ducati κατασκεύασε τρεις εκδόσεις, που μεταμορφώνονται επιλέγοντας ένα από τα πολλά πακέτα αξεσουάρ που προσφέρει η ιταλική εταιρεία. Το Multistrada V4 θα διατίθεται στη βασική έκδοση, την «S» και την «S Sport».
Όλα μοιράζονται τα ίδια βασικά δομικά στοιχεία, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου πλαισίου αλουμινίου monocoque που βρίσκεται πάνω από τον κινητήρα V4, με υποπλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα για να θυμίζει την ιταλική παράδοση, που σιγά – σιγά χάνεται…. Κοινές και στις τρεις εκδόσεις και οι διαστάσεις των τροχών με 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, «ντυμένοι» με ελαστικά Pirelli Scorpion Trail II, 120 / 70 μπροστά και 170 / 60 πίσω. Η ανάρτηση έχει μεγάλη διαδρομή - 170 mm μπροστά και 180 mm πίσω – και η απόσταση από το έδαφος είναι 220 mm, 46 mm μεγαλύτερη από το Multistrada 1260.
Το ύψος σέλας ρυθμίζεται μεταξύ 840 mm και 860 mm ενώ υπάρχει και η επιλογή μιας χαμηλότερης στα 810 mm και της πιο ψηλής στα 875 mm. H Ducati ισχυρίζεται πως είναι σχεδιασμένη για να βοηθάει τον αναβάτη να πατάει σταθερά στο έδαφος.
Οι διαφορές μεταξύ των μοντέλων είναι οι εξής:
Η βασική έκδοση θα διατίθεται με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Marzocchi 50 mm και ακτινικές δαγκάνες Brembo Μ4.32. Ο αναβάτης θα έχει στη διάθεσή του με οθόνη TFT 5 ιντσών, με το σύστημα πολυμέσων Ducati.
Η έκδοση «S» φέρει το ημι-ενεργητικό σύστημα αναρτήσεων Skyhook επίσης της Marzocchi και υπάρχει η δυνατότητα επιλογής τροχών (χυτές ή με ακτίνες). Τα φρένα προέρχονται από την σειρά Stylema της Brembo και στον εξοπλισμό προστίθενται cornering lights και σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί. Η οθόνη TFT είναι 6,5 ιντσών και μπορεί να συνδεθεί με το smartphone και να παρέχει πλοήγηση μέσω του Ducati Connect App. Επίσης υπάρχει νέο joystick για εύκολη πλοήγηση στις λειτουργίες της οθόνης, quickshifter για τα ανεβάσματα και τα κατεβάσματα σχέσεων, cruise control και hill hold control.
Στην έκδοση «S Sport» μαζί με τον εξοπλισμό του «S» η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με τελικό της Akrapovic και μπροστινό φτερό carbon.
Όλες οι εκδόσεις θα διαθέτουν IMU έξι αξόνων, cornering ABS, wheelie control και cornering traction control. Υπάρχει χώρος για αποθήκευση smartphone στο επάνω μέρος του ρεζερβουάρ με ενσωματωμένη θύρα φόρτισης USB. Στον εξτρά εξοπλισμό, μεταξύ άλλων, υπάρχει σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών. Σε αυτή τη λίστα βρίσκεται και το Adaptive Cruise Control με το radar που εξελίχθηκε από την Bosch και είδαμε πριν λίγο καιρό να εφαρμόζεται στο νέο BMW R 1250 RT.
To ACC λειτουργεί σε ένα εύρος ταχύτητας από 30 έως 160 χλμ/ώρα και επιτρέπει στον αναβάτη να προεπιλέξει την απόσταση που θέλει να είναι η μοτοσυκλέτα από το προπορευόμενο όχημα. Μπορεί να ρυθμιστεί σε τέσσερις βαθμίδες Αν φρενάρετε, επιταχύνετε ή περιστρέψετε το γκάζι μπροστά το σύστημα αυτόματα απενεργοποιείται.. Σε αντίθεση με άλλα συστήματα δεν απενεργοποιείται όταν αλλάζουν οι σχέσεις στο κιβώτιο, αρκεί να χρησιμοποιείτε το quickshifter. Το σύστημα του Multistrada διαφέρει από αυτό της BMW αφού διαθέτει και πίσω ραντάρ, το οποίο προσφέρει ανίχνευση τυφλών σημείων (Blind Spot Detection) – προειδοποιώντας μέσω λυχνίας στον καθρέφτη όταν ένα όχημα πλησιάζει το «τυφλό σημείο» του.
Η βασική έκδοση του Multistrada μπορεί να εξοπλιστεί με τα παρακάτω πακέτα:
Το «Enduro» προσθέτει προστατευτικό ψυγείου, κινητήρα, κάγκελα και προβολάκια LED.
Το "Touring" διαθέτει κεντρικό σταντ και θερμαινόμενα γκριπ.
Το «Urban» περιλαμβάνει top case, tank bag και USB hub.
To Performance εξάτμιση Akrapovic και μπροστινό φτερό carbon.
Το "Functionality" προσθέτειquickshifter, hill hold control και cruise control.
Το Multistrada V4 S μπορεί να εξοπλιστεί
Το «Enduro» προσθέτει προστατευτικό ψυγείου, κινητήρα, κάγκελα και προβολάκια LED.
Το "Touring" διαθέτει κεντρικό σταντ και θερμαινόμενα γκριπ.
Το «Urban» περιλαμβάνει top case, tank bag και USB hub.
To «Performance» εξάτμιση Akrapovic και μπροστινό φτερό carbon.
Το «Travel» διαθέτει πλαϊνές βαλίτσες κεντρικό σταντ και θερμαινόμενα γκριπ.
Το «Travel & Radar» ότι περιλαμβάνει το «Travel» μαζί με το Radar και το Adaptive Cruise Control.
To «Full» περιλαμβάνει τα πάντα.
Το Multistrada V4 S Sport μπορεί να εξοπιστεί με τα πακέτα «Touring», «Enduro» και «Urban» του S.
Η βασική έκδοση του Multistrada V4 ζυγίζει 215 κιλά, η «S» 218 κιλά και η «S Sport» 217 κιλά.
Η Ducati έχει ήδη ξεκινήσει την παραγωγή του Multistrada V4, οπότε οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν σύντομα, με τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.