Νεα Μοντελα

V4 Granturismo: Ο κινητήρας του νέου Multistrada

Χωρίς Desmo


16.10.2020

Το εργοστάσιο του Borgo Panigale εγκαταλείπει το δεσμοδρομικό σύστημα βαλβίδων και παρουσιάζει τον νέο κινητήρα που θα εξοπλίσει τη σειρά Multistrada V4


Ονομάζεται V4 Grandtourismo, αποδίδει 170 ίππους και διαθέτει διαστήματα συντήρησης (έλεγχος και ρύθμιση βαλβίδων ) κάθε 60.000 χλμ.

Μια νέα εποχή για την Ducati ξεκίνησε και επίσημα με την παρουσίαση του νέου κινητήρα V4 Grantourismo. Κατασκευασμένος με την πιο προηγμένη τεχνολογία και τα καλύτερα διαθέσιμα υλικά για να εξασφαλιστεί μέγιστη αντοχή και αξιοπιστία, ο κινητήρας της Ducati διαθέτει τα μεγαλύτερα διαστήματα συντήρησης. Η πρώτη μοτοσυκλέτα που θα εξοπλίζεται με αυτόν θα είναι το Multistrada V4, που παρουσιάζεται στις 4 Νοεμβρίου.

Όλες οι τεχνικές επιλογές που έγιναν κατά τη φάση της εξέλιξης του V4 Grandtourismo είχαν στόχο τη διασφάλιση της μέγιστης ομαλής λειτουργίας του σε συνδυασμό με τη σημαντική παράταση των διαστημάτων συντήρησης. Ο έλεγχος των βαλβίδων γίνεται με ελατήρια κάτι που επέτρεψε ο έλεγχος και η ρύθμισή τους να γίνεται κάθε 60.000 χλμ. Το αποτέλεσμα σύμφωνα με την Ducati, είναι η ομαλή λειτουργία στις χαμηλές και μεσαίες στροφές χωρίς να θυσιάζονται οι μέγιστες τιμές απόδοσεις. Ο νέος κινητήρας, που όπως αναμενόταν πληροί τις προδιαγραφές Euro5, αποδίδει 170 ίππους στις 10.500 σ.αλ. και 12,7 kgm ροπή στις 8.750 σ.α.λ..

ducati v4 granturismo 4

Με βάρος μόλις 66,7 κιλά είναι 1,2 κιλά ελαφρύτερος από τον δικύλινδρο Testastretta του Multistrada 1260. Η χωρητικότητά του είναι 1.158 κ.εκ.. Σε σύγκριση με τον κινητήρα προηγούμενης γενιάς κατά 85 χλστ. πιο μικρός, 95 χλστ. πιο «κοντός» και μόνο 20 χλστ. πιο φαρδύς.

Οι μαζεμένες διαστάσεις άφησαν πιο «ελεύθερους» τους μηχανικούς της Ducati να τοποθετήσουν τον κινητήρα στο πλαίσιο και να επηρεάσουν θετικά το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Ο V4 Grandtourismo φέρει στοιχεία που προέρχονται από την εμπειρία της Ducati στους αγώνες. Ο αντίθετα περιστρεφόμενος στρόφαλος που βελτιώνει τον χειρισμό και την ευελιξία της μοτοσυκλέτας, αξιοποιώντας και την τεχνολογία Twin Pulse (τέσσερις αναφλέξεις για τους δύο αριστερούς και στη συνέχεια για τους δύο δεξιούς κυλίνδρους). Με αυτόν τον τρόπο δεν χάνεται η «παραδοσιακή» αίσθηση και ο ήχος του δικύλινδρου.

Η θερμότητα που αποβάλουν οι μεγάλοι σε κυβισμό κινητήρες και ιδιαίτερα αυτοί σε διάταξη V αποτελεί διαχρονικό πρόβλημα σχεδόν για όλους τους κατασκευαστές. Οι πίσω κύλινδροι δεν «δροσίζονται» από τον αέρα οπότε η Ducati επέλεξε να τους απενεργοποιεί όταν η μοτοσυκλέτα είναι σταματημένη. Οπότε η ζέστη που θα φτάνει στον αναβάτη θα είναι λιγότερη και θα επιτυγχάνεται οικονομία καυσίμου.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.
Το LTR 125 είναι το τέταρτο μέλος των scooter της QJ

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.