Έρχονται νέα Benelli με μονοκύλινδρους, δικύλινδρους τρικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες
Επιβεβαιώθηκε στην CIMA 2020
22.09.2020
Οι ιθύνοντες της ιταλικής εταιρείας παρουσίασαν το πλάνο τους για τα επόμενα νέα μοντέλα της φίρμας
Είδαμε το super tourer με τον τρικύλινδρο κινητήρα των 1.200 κ.εκ. και σε μια teaser φωτογραφία έναν τετρακύλινδρο που αναγνωρίστηκε ως κινητήρας 1.000 κ.εκ. Η Qianjiang και η Benelli ανακοίνωσαν επίσημα την στρατηγική που θα ακολουθηθεί τα επόμενα χρόνια και είναι η αλήθεια πως όσα έχουμε δει ως τώρα αποτελούν μόνο το “ορεκτικό”.
Η Benelli σύντομα θα έχει κινητήρες από 250 έως 1200 κ.εκ., μονοκύλινδρους, δικύλινδρους, τρικύλινδρους και τετρακύλίνδρους. Παράλληλα ανακοινώθηκε στρατηγική συνεργασία με την MV Agusta, οπότε δεν ήταν τυχαίο πως τα stand των δύο εταιρειών στην κινέζικη έκθεση ήταν δίπλα – δίπλα. Η Qianjiang θα είναι ο αποκλειστικός διανομέας της MV Agusta στην Κίνα. Ο διευθύνων σύμβουλος της ιταλικής εταιρείας Timur Sardarov επιβεβαίωσε πως η συνεργασία των δύο εταιρειών θα προχωρήσει και σε βιομηχανικό επίπεδο.
H Benelli παρουσίασε τέσσερις “οικογένειες” κινητήρων. Η πρώτη περιλαμβάνει τρεις αερόψυκτους, μονοκύλινδρους, με 250, 380 και 530 κ.εκ. που θα χρησιμοποιηθούν σε μια σειρά ρετρό μοτοσυκλετών.
Οι δικύλινδροι και υγρόψυκτοι θα έχουν κυβισμούς 400, 700 και 900 κε.κ.. Όπως ανακοινώθηκε σύντομα η Benelli θα παρουσιάσει του TRK800 και το Leoncino Cross που θα βασίζεται στο Leoncino Scrambler.
Η Benelli επίσης θα επαναφέρει τον τρικύλινδρο που χρησιμοποιήθηκε αρχικά στο Tornado TRE και αργότερα στα Trek και TNT, πριν την εξαγορά από την Qianjiang. Σύντομα θα δούμε το νέο TNT με τρικύλινδρο κινητήρα 900 κ.εκ.
Επιπλέον αναμένουμε μοντέλα 1.000 κ.εκ. με τον τετρακύλινδρο κινητήρα της MV Agusta και 650 κ.εκ. με αναβαθμισμένο τον κινητήρα των 600 κ.εκ. που έχει χρησιμοποιηθεί στο BN600.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.