Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς // 27.09.2017
Αρκετό καιρό τώρα ασχολούμαστε με την Ινδία. Η Κίνα όμως είναι εδώ. Και στην έκθεση CIMA που διεξάγεται αυτές τις ημέρες στην αχανή χώρα παρουσιάστηκαν δύο πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις από την Loncin
Ξεχάστε τις εποχές που οι κινέζικες μοτοσυκλέτες δεν βλέπονταν λόγω της σχεδίασης τους που ιδιαίτερα σε εμάς τους Ευρωπαίους έμοιαζε αστεία. Επίσης είχαν όλες μικρής χωρητικότητας κινητήρες από 50 έως 250 κ.εκ. συνήθως αερόψυκτους. Γενικά οι δυνατότητες των μοτοσυκλετών από την Κίνα ήταν πενιχρές και συχνά παρουσιάζονταν προβλήματα αξιοπιστίας σε όλα τα επίπεδα.
Ρίχνοντας μια ματιά στις δύο μοτοσυκλέτες που παρουσίασε η κινεζική Loncin όλα αυτά δείχνουν να ανήκουν στο παρελθόν. Το μονοκύλινδρο adventure και το δικύλινδρο naked είναι μοτοσυκλέτες που σε συνδυασμό με μια πολύ χαμηλή τιμή θα αποτελούσαν πρώτης τάξεως επιλογές.
H adventure φέρει το όνομα DS8 και είναι μια συμπαθητικά σχεδιασμένη μοτοσυκλέτα που «κλέβει» στοιχεία από την Ducati Multistrada. Ο κινητήρας της είναι μονοκύλινδρος και διαθέτει 652 κ.εκ. Είναι ο ίδιος που χρησιμοποιήθηκε στα F και μετέπειτα G650GS της BMW αλλά και στη Husqvarna TR650.
To πλαίσιο της είναι ατσάλινο και το ψαλίδι αλουμινένιο. Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο ενώ διαθέτει και ABS. Τα φρένα είναι της Nissin και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Angel. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την τοποθέτηση φωσφορούχων ανακλαστικών δείχνουν πως η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη να εισαχθεί και στην Ευρώπη.
Το HR7 είναι ένα πολύ όμορφο sport naked με δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 500 κ.εκ. Η μοτοσυκλέτα μπορεί να οδηγηθεί από κατόχους διπλώματος Α2. Η ιππόδυναμη του φτάνει τους 47 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και η ροπή του τα 4,4 kgm στις 7.000.
Ο κινητήρας αυτός μοιάζει με αυτόν της Honda που χρησιμοποιείται στην CB500. Η Loncin συνεργάζεται με τους Ιάπωνες στην κατασκευή κινητήρων όποτε αυτός του HR7 είναι πολύ πιθανό να έχει πάρει στοιχεία από τον μεσαίο δικύλινδρο της big H.
Ομοιότητες υπάρχουν και στο ατσάλινο πλαίσιο, ενώ το ψαλίδι είναι αλουμινένιο. Μπροστά η ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι. Η HR7 ζυγίζει 195 κιλά και το μεταξόνιο της είναι 1.450mm.
Και σε αυτήν την περίπτωση ο προμηθευτής των φρένων είναι η Nissin ενώ υπάρχει τοποθετημένο το ABS και τα ελαστικά είναι της Pirelli. Οπότε και το HR7 είναι έτοιμο να εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.