Kawasaki ZX-25R: Όλες οι πληροφορίες για τα 4-κύλινδρο των 51 ίππων
Το μικρό supersport του Akashi παρουσιάστηκε επίσημα στην Ινδονησία
14.07.2020
Η μικρή αλλά πολύ σημαντική μοτοσυκλέτα της Kawasaki γράφει ιστορία, αναβιώνοντας τις εποχές που υπήρχαν πολλά μοντέλα με μικρού κυβισμού τετρακύλινδρους κινητήρες
Από τις αρχές της δεκαετίας του 80 οι Ιάπωνες κατασκευαστές παρουσίασαν τα πρώτα τετρακύλινδρα 250 (διαβάστε εδώ το σχετικό αφιέρωμα του 2WO). Το Suzuki GS250FW, το Yamaha Phazer 250, το Honda CBR250 Four και το Kawasaki ZXR250, ήταν μόνο η αρχή μιας ολόκληρης γενιάς μοντέλων με μικρούς τετρακύλινδους κινητήρες 250 και 400 κ.εκ. που έφτασαν και στην Ελλάδα από εισαγωγές μεταχειρισμένων μοτοσυκλετών από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου.
Λίγο πριν εξαφανιστούν από τους δρόμους τα τελευταία τετρακύλινδρα 250 και 400, η Kawasaki τα επαναφέρει στο προσκήνιο με το ZX-25R, το οποίο προς το παρόν, δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά.
Μετά από πολλές “διαρροές” πληροφοριών και φωτογραφίων, teaser video με τον πέντε φορές πρωταθλητή superbike να “λυσάει” στις πίστες του Παγκοσμίου μαζί τους και καθυστερήσεων εξαιτίας του Covid-19, οι “Ninja” παρουσίασαν στην Τζακάρτα της Ινδονησία το ZX-25R σε δύο εκδόσεις. Την βασική και την SE (Special Edition).
Την “καρδιά” και των δύο αποτελεί ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας που αποδίδει 51 ίππους στα 15.500 σ.α.λ., ο οποίος διαθέτει μέγιστη ροπή 2,3 kgm στις 14.500 σ.α.λ. Τα κιλά του σε κατάσταση λειτουργίας δεν τα λες λίγα, αφού φτάνουν τα 182. Για να συγκρίνετε το Ninja 400 ζυγίζει 168 και το Ninja 125 149 κιλά, με όλα τα υγρά. Ο τετρακύλινδρος μπορεί να συναρπάζει αλλά απ’ ότι φαίνεται είναι βαρύς…
Τα περιφερειακά προέρχονται από το “επάνω ράφι” των συνεργατών της Kawasaki. Το ανεστραμμένο πιρούνι, χωρίς ρυθμίσεις, είναι της Showa (SFF-BP) και το αμορτισέρ διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης. Τα φρένα αποτελούνται από έναν δίσκο σε κάθε τροχό διαμέτρου 310 χλστ και 220 χλστ μπροστά και πίσω. Η τετραέμβολη δαγκάνα διαθέτει ακτινική στήριξη.
Σε ένα σύγχρονο supersport είναι αδύνατο να μην έχουν τοποθετηθεί ηλεκτρονικά τελευταίας γενιάς. Και οι δύο εκδόσεις θα είναι εφοδιασμένες με το traction control της Kawasaki (KTRC), συμπλέκτη ολίσθησης και διαφορετικές χαρτογραφήσεις για τον κινητήρα. Η έκδοση SE που διατίθεται στα αγωνιστικά χρώματα της Kawasaki και σε διχρωμίες, μπλε-μαύρο με γκρι πλαίσιο και κόκκινο-μαύρο με κόκκινο πλαίσιο, θα διαθέτει επιπλέον ABS και quick shifter (KQS).
Η στάνταρ έκδοση κοστίζει, που είναι ολόμαυρη, κοστίζει στην Ινδονησία περίπου 5.860€ ενώ η SE 6.900€
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.