Νεα Μοντελα

Beta XTrainer 2021: Δίχρονο και ιδανικό για όλους

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις


11.05.2020

Μετά από μήνες μακρία από τις αγαπημένες μας δραστηριότητες, το νέο XTRAINER MY 2021 είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιστρέψουμε στο Enduro

Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις με δίχρονους κινητήρες 250cc και 300cc, με ανανεωμένη εμφάνιση και τον γνωστό φιλικό του χαρακτήρα που τον καθιστά ιδανικό για όλες τις συνθήκες enduro.

Beta Xtrainer 2021 2

Τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Xtrainer που το έκαναν ιδιαίτερα αγαπητό, όπως η άμεση απόκριση του κινητήρα και η κορυφαία και ταυτόχρονα φιλική οδηγική συμπεριφορά του, διατηρούνται αναλλοίωτα και στο μοντέλο του 2021. Χάρη στις υψηλές του επιδόσεις και ταυτόχρονα στην χαρακτηριστική ευκολία χειρισμών του, εξασφαλίζει στους αναβάτες την αυτοπεποίθηση που χρειάζονται σε δύσκολες καταστάσεις και το καθιστούν ιδανικό για όλους εκείνους που θέλουν να μπουν στον κόσμο του Extreme Enduro.

Beta Xtrainer 2021 3

Το Xtrainer MY2020 συνοπτικά:

  • Ομαλή και γραμμική απόδοση κινητήρα, εξαιρετικά φιλική προς τον αναβάτη.
  • Με ειδικά σχεδιασμένο αντικραδασμικό άξονα στον κινητήρα που μειώνει τους κραδασμούς, αυξάνει την αδράνεια και σε συνδυασμό με την στη βαβίδα BPV (Beta Progressive Valve) ομαλοποιεί την παροχή ισχύος σε όλο το φάσμα των στροφών.
  • Χαμηλότερο ύψος σέλας σε σχέση με τη σειρά RR (910mm έναντι 930mm) για περισσότερη εμπιστοσύνη σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
  • Χαμηλό βάρος, μόλις 98kg, που εξασφαλίζουν ευελιξία και ευκολία χειρισμών και στην πιο απαιτητική διαδρομή ακόμα και σε λιγότερο έμπειρους αναβάτες.
  • Αυτόματη μίξη λαδιού ώστε να μη χρειάζεται προσθήκη λαδιού στον ανεφοδιασμό βενζίνης.
  • Μαλακά ελαστικά που εξασφαλίζουν καλύτερη πρόσφυση σε όλα τα εδάφη.
  • Επιλογέα χαρτογράφησης για την απόδοση του κινητήρα.
  • Διαθέσιμο σε 250cc (7.000€) και 300cc (7.400€)

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.