30.03.2020
Το νέο 390 Adventure συνδυάζει την πολυετή εμπειρία της KTM στις μεγάλες adventure και τον εκπληκτικό μονοκύλινδρο κινητήρα του 390 Duke
Η μοτοσυκλέτα της αυστριακής εταιρείας ήταν η τελευταία πριν την επιβολή της καραντίνας που οδηγήθηκε από ευρωπαίους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου. Οι πρώτες απόψεις μιλάνε για μια εξαιρετική commuter μοτοσυκλέτα με αυξημένες δυνατότητες τόσο σε κίνηση off road όσο και σε ταξίδι. Στην Ελλάδα έχει έρθει ήδη όμως εξαιτίας του lockdown δεν μπορούμε να το οδηγήσουμε. Μέχρι να γίνει αυτό ας θυμηθούμε τι νέο φέρνει στην κατηγορία των adventure μικρομεσαίου κυβισμού.
O ισχυρότερος μονοκύλινδρος παραγωγής
Όπως υποδηλώνει το όνομα, το νέο Adventure χρησιμοποιεί τον κινητήρα του 390 Duke. Ο μονοκύλινδρος 373,2 κ.εκ. παράγει 44 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 3,8 kgm στις 7.000 σ.α.λ. που έχουν να κινήσουν τα 158 κιλά του 390 Adventure.
Άμεσα αναγνωρίσιμο
Το μικρό Adventure φέρει ατόφια χαρακτηριστικά από τα μεγαλύτερα “αδέλφια” του, όπως ο προβολέας. Διαθέτει ένα “κλασσικό” ρεζερβουάρ με χωρητικότητα 14,5 λίτρα που βρίσκεται ακριβώς μπροστά από την σέλα που έχει ύψος 855 χλστ. Οι τροχοί έχουν διάσταση 19 ίντσες μπροστά (ελαστικό 100/90) και 17 ίντσες πίσω )ελαστικά 130/80. Οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες. Η απόσταση από το έδαφος είναι 200 χλστ.
Ηλεκτρονικά εξοπλισμένο
Μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με το Quickshifter +, το οποίο επιτρέπει αλλαγές χωρίς συμπλέκτη σε ανεβάσματα και κατεβάσματα σχέσεων. Το traction control είναι στάνταρ.
Smart moto
Οι μηχανικοί της εταιρείας του Mattighofen εξοπλίζουν τη νέα 390 Adventure με μία από τις γνωστές μονάδες TFT, η οποία είναι συμβατή με την εφαρμογή πλοήγησης KTM MY RIDE.
Κορυφαία περιφερειακά
Σύμφωνα με την KTM, το χαλύβδινο πλαίσιο και το ψαλίδι θα παρέχουν σταθερότητα, γεγονός που θα αρέσει στους λιγότερο έμπειρους στην οδήγηση εκτός δρόμου. Έχει εξοπλιστεί με ένα πιρούνι WP APEX 43 χλστ. με 170 χλστ. διαδρομή, ρυθμιζόμενο ως προς την επαναφορά και συμπίεση. Πίσω υπάρχει αμορτισέρ WP APEX με διαδρομή 177 mm, το οποίο είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά του ελατηρίου.
Το φρεναρισμά αναλαμβάνουν δύο δίσκοι Bybre 320 χλστ. μπροστά και ένας δίσκος 230 χλστ. πίσω, που συνδυάζονται με δικάναλο Cornering ABS της Bosch 9.1MP. Το off road πρόγραμμα οδήγησης γεγονός που προκαλεί λιγότερη παρέμβαση στον μπροστινό τροχό και πλήρη απενεργοποίηση του ABS στον πίσω τροχό.
Πρόσφατα δημιουργήθηκε μια σελίδα στο facebook με όνομα KTM 390 OWNERS GREECE, στην οποία οι κάτοχοι των μοτοσυκλέτών της μάρκας ποστάρουν φωτογραφίες, μοιράζονται προβληματισμούς και επικοινωνούν μεταξύ τους. Στην σελίδα μπορείτε να γίνεται μέλη ακόμη και αν δεν είστε κάτοχος μιας KTM 390
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.